سرویس: ورزشی
کد خبر: 97702
|
20:01 - 1401/11/14
نسخه چاپی

همزمان با دهه فجر برگزار شد؛

هفته پایانی لیگ انفرادی تکواندو استان در اردبیل + عکس

هفته پایانی لیگ انفرادی تکواندو استان در اردبیل + عکس
لیگ انفرادی تکواندو استان اردبیل بعد از 8 هفته رقابت تنگاتنگ به کار خود پایان داد.

تورج خوشروزی رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری هفته پایانی لیگ انفرادی تکواندو در گروه پسران خبر داد و گفت: اولین دوره لیگ انفرادی تکواندو پسران با حضور 200 تکواندوکار برتر از سراسر باشگاه‌های استان اردبیل در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان پس از 8 هفته رقابت تنگاتنگ در خانه تکواندو به پایان رسید.

وی به اهداف برگزاری لیگ تکواندو نیز اشاره کرد و گفت: افزایش توان و مهارت انفرادی، آشنایی با قوانین مسابقات، محک و آزمایش تکواندوکاران به ویژه رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و ایجاد انگیزه برای خردسالان از جمله اهداف برگزاری لیگ انفرادی تکواندو بود.

خوشروزی از برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی داوران در جریان برگزاری لیگ تکواندو خبر داد و گفت: داوران هیأت تکواندو استان اردبیل در جریان برگزاری لیگ تکواندو ارزیابی و برای مسابقات آینده رتبه‌بندی شدند.

وی به برگزاری لیگ انفرادی تکواندو بانوان نیز اشاره کرد و گفت: لیگ تکواندو بانوان نیز از هفته‌های آینده با حضور بانوان تکوندوکار در رده‌های سنی از باشگاه‌های استان اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل در پایان سخنان خود از برگزاری مراسم اختتامیه لیگ تکواندو پسران یادواره شهدای تکوندوکار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه لیگ تکواندو به همراه جشن بزرگ تکواندو  و تجلیل از برترین های لیگ در آینده نزدیگ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد