سرویس: سیاسی
کد خبر: 97711
|
00:48 - 1401/11/16
نسخه چاپی

ائمه جمعه شهرستان‌های استان اردبیل:

تحریم سپاه بیانگر شکست غرب در جنگ ترکیبی است

تحریم سپاه بیانگر شکست غرب در جنگ ترکیبی است
ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تحریم سپاه اعلام داشتند: تحریم سپاه بیانگر شکست راهبردی غرب در جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی است.

به گزارش سبلان ما ، ائمه جمعه شهرستان‌های استان اردبیل ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تحریم سپاه اعلام داشتند: تحریم سپاه بیانگر شکست راهبردی غرب در جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سرعین: سپاه پاسداران مدافع امنیت و آسایش ملت‌ها است

حجت الاسلام محمود اصغری امام جمعه شهرستان سرعین در گفتگو باسبلان ما ، به ریشه های دشمنی آمریکا و غرب با ملت ایران اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار و دنیای غرب بارها ثابت کردند که دشمن ملت ایران هستند چراکه ایران اسلامی بعد از انقلب به دنبال بیداری ملت ها برابر ظلم و ستم استکبار و رهای انسان های ازاده از ظلم و ستم  استعمارگران است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نهاد مقدسی است که برگرفته از متن مردم از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا پاسداری می کند گفت: امروز سپاه پاسدران با بصیرت عاشورایی خود  فراتر از مرزها به مقابله با استکبار پرداخته و ضمن خنثیز کرد توطئه های روز افزود دشمنان منافع ناحق آنها را نیز در منطق به خطر انداخته است از این دشمنان اینبار دست دامان پارلمان اروپا شده بودندن تا با این اقدام  به خیال خود سد راه سپاه پاسدران در ماموریت الهی خود شوند.

وی به وعده الهی در اینخصوص اشاره کرد و گفت:  مطابق آیه وعدوا لهم مااستطعتم من قوه ،  این دسیسه نیز دامن خودشان را خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه دشمنان با ترفندهای مختلف از اوایل انقلاب تاکنون بیش از  17000نفر را در ایران ترور کردند گفت: مردمان خونین بال کشورهای عراق ، سوریه ، افغانستان ، پاکستان و لبنان حساب شماست

وی آرم و نشان سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و گفت: حضرت امام راحل آرم و نشان سپاه پاسداران را  آیه 60 سوره مبارکه انفال قرار دادند چراکه معتقد بودند سپاه بنیان مرسوس است و هر باد و فشاری نمی تواند مانع رشد و بالندگی این نهاد مقدس شود.

وی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را جواب دندان شکن  همیشگی ملت ایران برابر زیاده  خواهی های دشمنان به ویژه استکبار عنوان کرد و گفت: مردم مومن و ولایتمدار شهرستان گردشگری سرعین حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته و در هر شرایطی پشتیبان فرزندان خود در نبردهای بی امان برابر دشمنان اسلام است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحرکات اسرائیل خاطر نشان کرد : حضرت امام راحل فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. شما که ما را تهدید می کنید می زنیم ، بزنید در عوض جواب پشیمان کننده ای خواهید گرفت.

وی به علت ناکامی پارلمان اروپا در تصویب قرار دادنگرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی» اشاره کرد و گفت: این اقدام با موانع حقوقی روبرو است. این موانع از این مساله نشات می‌گیرد کهچرا که قرار گرفتن نهادهای نظامی برخواسته از مردم به عنوان سازمان تروریستی خلاف قواعد وحقوق بین الملل است و شورای اروپا رد صورت نهایی کردن این پیشنهاد اتحادیه اروپا در عمل نقض بزرگ قوانین بین المللی را انجام داده استمی داد.

وی کارنامه‌ درخشان سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم در منطقه را یادآور شد و گفت: خطر بحران داعش در منطقه مقابل چشمنان اروپا شورای اروپا جرات تحرین سپاه ندارد چراکه نمی خواهد اروپا سوریه شود.

شروع از دشمن و دفاع از ماستملت

امام جمعه شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود به عبرت های تاریخیتاریخ از دشمنی استکبار با ملت ایران اشاره کرد و گفت:  آمریکا 50 سال  شاه ملعون را فریب داد و دارایی های ملت را به یغما برد و در آخرهم اجازه ورود هواپیمای شاه به کشورش را نداد.

وی جنگ تحمیلی را یادآور شد و گفت: با دستور آمریکا، صدام به ایران حمله کرد و در آخر وی را دستگیر و اعدام کرددکرد 

این کارشناس مسائل سیاسی خطاب به نتانیاهو  و پارلمان اروپا گفت:  ملت ایران برابر دولت های فاسدی که به هر بهایی  دنبال منابعتامین منافع خود هستند ایستاده و خواهد ایستاد و این رسالت عاشورایی انقلاب اسلامی ایران است.

 

امام جمعه اهل سنت عنبران: سپاه پاسداران، ضامن صلح و امنیت در منطقه است

 افندی یاور مرادی، امام جمعه اهل سنت شهر عنبران در گفتگو باسبلان ما ، به اقدام دشمنان اسلام در خصوص تحرم سپاه واکنش نشان داد و گفت: سپاه تنها نیرویی است که در مقابل غرب برای رسیدن به برخی از اهداف شوم خود در منطقه ایستاده است به همین خاطر غرب تلاش کرد با کمک پارلمان اروپا سپاه پاسداران را در لیست تحریم‌های جدید علیه ایران قرار دهد تا با این اقدام مذبوحانه خود در ظاهر بتواند مانع پیشرفت سپاه در برقراری صلح و امنیت در منطقه شود.

وی به علت ناکامی این اقدام در شورای اروپا نیز اشاره کرد و گفت: شورای اروپا در تصویب این پیشنهاد مردد بود چراکه از قدرت و تسلط سپاه در منطقه با خبر است و می‌داند که مردم ایران پشتیبان سپاه پاسداران هستند و این مجموعه در واقع برگرفته از متن مردم است و نیروی مردمی محسوب می شود.

مرادی به تصورات و نقشه‌های دشمنان درباره این اقدام اشاره کرد و گفت: سپاه از نظر آنها در سایر کشورها نیز برای خود نیرو و حمایت کننده دارد بنابراین با احتیاط پیش می‌روند و می‌دانند.

 امام جمعه شهر عنبران گفت: دشمنان فکر می کنند اگر سپاه را محدود کنند می توانند جمهوری اسلامی ایران را کنترل کنند به همین خاطر درصدد هستند با انحراف اتهامات به سمت سپاه از خدمات آنها به عموم مردم کاسته و از این طریق محبوبیت سپاه در منطقه نیز کم رنگ شود.

وی به پاسخ ملت ایران در این‌خصوص اشاره کرد و گفت: سپاه به تمام منافع غرب در خاورمیانه اشرافیت دارد از این رو دشمنان نمی توانند دست از پا خطا کنند.

مرادی سخنان سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در مانور اخیر در مرز آذربایجان را یادآور شد و گفت: اقدامات سپاه برای تأمین امنیت و صلح در منطقه است  

وی در پایان سخنان خود به مکتب سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران بر خلاف سایر نیروهای نظامی در جهان محل پرورش انسان های فرهیخته و مدیر و مدبری چون قاسم سلیمانی است که باعث ایجاد سپاه قوی و نیرومند شده است و ترس غرب بیشتر از نیروهای زبده ای است که در سپاه پاسداران پرورش یافته اند.

 

امام جمعه شهرستان نیر: سپاه نقطه قوت ایران قوی است

حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در گفتگو با سبلان ما ، با بیان اینکه غرب و اروپا در این بازی‌های رسانه‌ای و دیپلماسی که به راه انداخته‌اند نیز شکست خواهند خورد گفت: استکبار جهانی و اروپا، با نشانه گرفتن نقاط قوت ایران قوی، ضعف و استیصال خودرا به نمایش گذاشه‌اند 

 وی با بیان اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: سپاه نقطه قوت ایران قوی است و ملت ایران اسلامی همه سپاهی اند.

امام جمعه نیر با بیان اینکه غرب نقطه قوت ایران اسلامی،یعنی ملت را نشانه گرفته است گفت: امروز سپاه با تدابیر ولی امر مسلمین جهان، جبهه بین‌المللی مقاومت را تشکیل داده و اگر سپاه نبود امروز داعش، زنان و نوامیس را در بازارهای بورس به حراج گذاشته بودند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، در محرومیت زدایی، درکنار دولتمردان به ملت ایران اسلامی خدمتگزاری می کند گفت: سپاه مکرم در محقق نمودن فرمایش مقام معظم رهبری  اقتصاد مقاومتی،ازجمله راه اندازی پالایشگاه ستاره شرکت پتروپارس و تولید بنزین با استانداردهای جهانی، اقتدار و استقلال ایران قوی را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام نعمتی گفت: سپاه امروز با تدابیر رهبرمعظم ،با حزب الله در لبنان زمینه زوال ابدی اسرائیل غاصب را نشانه گرفته است.، سپاه امروز با انصار الله یمن زمینه زوال حکام آل سعود و شیوخ بحرین و امارات را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه امروز با حشدالشعبی عراق و جیوش الوطنی سوریه، اخراج آمریکا درخاورمیانه را نشانه گرفته است گفت: سپاه امروز با حیدریون پاکستان، فاطمیون افغانستان برای تامین امنیت کشورمان و اخراج آمریکا از منطقه عملی نموده است.

حجت الاسلام نعمتی گفت: سپاه امروز برای تامین امنیت کشورمان ،عوامل نفوذی انگلیس و آمریکا را با دستگیری جیسون رضاییان، نازنین زاغری، علیرضا اکبری ابرجاسوس ،کاووس امامی، اقتدار استکبار جهانی را با خاک یکسان کرده است

وی با بیان اینکه سپاه امروز با ساقط کردن پهبادهای آمریکا و اسراییل، آسمان کشور را امن کرده است، گفت:  سپاه با ساختن موشک هایپر سونیک قاره پیما به استکبار جهانی و اسرائیل انگلیس و عوامل  آنها در منطقه نشان داد امنیت ملت ایران قابل مذاکره نبوده و هرکسی بخواهد نگاه چپی به نقشه ایران اسلامی و قوی داشته باشد پاسخ بسیارمحکم و دندان شکنی خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد: سپاه ازجنس امت حزب اللهی ایران اسلامی است و مردم سپاه را دوست دارند.

 

 حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار:

امام جمعه بیله سوار با اشاره به خشم و شکست راهبردی غرب در جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی گفت: حذف کانال‌های دیپلماتیک از طریق اخراج سفرا و نمایندگان کشورمان از کشورها و سازمان های بین المللی؛ حمله و خنثی سازی بازوی نظامی ایران (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) از طریق شانتاژ خبری تحریم این نهاد مقدس و مکتبی؛ حذف  ایران از سازمان های بی المللی؛حذف برجام؛ شارلی ابدو بهانه‌ای برای تحریک ایران و پرونده سازی های کاذب در شورای امنیت و حقوق بشر سازمان ملل متحد از جمله راهبردهای اساسی دولت‌های غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با اشاره به هجمه ها و زمزمه های تحریم هماهنگ پارلمان اروپا  علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قید کردن سپاه در لیست گروه های تروریستی نشان از شکست و ضربه خوردن دشمنان از سپاه معظم در تمامی عرصه های مختلف نظامی،فرهنگی،جهادی،مردم داری و دفاع جانانه و خالصانه از حریم ولایت مخصوصا خنثی سازی نقشه ها و توطئه های آنان در منطقه خاورمیانه توسط سید شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد قوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر حضور جدی و جانانه در روز های سخت این نظام و انقلاب تصریح کرد: یکی از ارکان مهم نظام و بازوی مستحکم ولایت سپاه معظم است که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به بهترین کلام فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود.

 

امام جمعه شهرستان نمین: سپاه پیروز میادین است

حجت الاسلام عظیم اسدزاده  به ترویستی نامیدن سپاه از سوی پارلمان اروپا اشاره کرد و گفت: دشمن از طرف سپاه معظم سیلی خورده و می‌خواهد با اینگونه اقدام‌ها آن را از میدان خارج کند.

وی به عملکردهای سپاه اشاره کرد و گفت: اگر هر نهاد و ارگانی مثل سپاه در میدان می بود، هیچ کاری بر زمین نمی ماند.

امام جمعه نمین گفت: نیروهای این نهاد انقلابی و نترس هستند و در میدان نبرد از مرگ نمی هراسند و در امورات محوله خود جدی هستند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد