سرویس: ورزشی
کد خبر: 97718
|
08:53 - 1401/11/16
نسخه چاپی

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) برگزار شد؛

همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اردبیل+ عکس

همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اردبیل+ عکس
ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانان رشته‌های باستانی با گردهمایی در زورخانه علی ابن ابی‌طالب (ع) اردبیل سالروز ولادت حضرت علی (ع) را جشن گرفتند

به گزارش سبلان ما ، شب گذشته همایش بزرگ ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دارالارشاد اردبیل هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) مولای متقیان با حضور پیش‌کسوتان کشتی پهلوانی، مرشدان زورخانه و جمعی از علاقه‌مندان ورزش‌های باستانی در زورخانه علی بن ابی‌طالب اردبیل برگزار شد.

محمد شهباز علیزاده رئیس هیئت زورخانه‌ای و پهلوانی اردبیل در گفتگو با  خبرنگار سبلان ما گفت: ترویج و همگانی کردن رشته‌های پهلوانی و باستانی یکی از اولویت‌های هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل است.

وی به هیئت صلح ورزشکاران و پهلوانان اردبیل اشاره کرد و گفت: برای اولین‌بار و با همکاری دستگاه قضا و شوراهای حل اختلاف موفق شدیم این کانون را راه‌اندازی کنیم تا دعاوی ورزشکاران با صلح و سازش به سرانجام برسد.

وی به همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز اشاره کرد و گفت: همه‌ساله هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانان رشته‌های باستانی در زورخانه علی ابن ابی‌طالب (ع) اردبیل گردهم می‌آیند تا این مناسبت بزرگ را جشن بگیرند.

در ابتدای این مراسم عرفان محرمی قهرمان جوان ووشوی جهان نیز مدال خود را به شهدای گمنام تقدیم کرد.

امضای طومار حمایت از سپاه پاسداران و تجدید میثاق با آرمان‌‌هایی شهدا، تجلیل از پیش‌کسوتان کشتی پهلوانی و مرشدان زورخانه اردبیل، تجلیل از اعضای هیئت صلح ورزشکاران و پهلوانان و اهدای شال پهلوانی به سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) و سردار سید علی تدین فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) از جمله برنامه‌های این همایش ورزشی و پهلوانی در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد