سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97724
|
14:40 - 1401/11/16
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

عزت و امینت کشور، دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

عزت و امینت کشور، دستاورد مهم انقلاب اسلامی است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: اقتدار، امنیت و عزت کشور ایران دستاورد مهم انقلاب اسلامی است که با رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد مردم بدست آمد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام حسین علیی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ضمن تبیین ویژگی های ماه رجب به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اصول و مبانی انقلاب بر پایه اصول و ارزش‌های دین اسلام بنا شده و انقلاب عین اسلام است که با هدف ترویج آموزه‌های اسلامی در سال ۵۷ به ثمر رسید.

وی ازعزت و امینت کشور به عنوان دستاورد مهم انقلاب اسلامی نام برد و گفت: وجود شخصیت امام خمینی (ره) باعث بروز انقلاب و تغییر و تحول در حکومت ایران شد و انقلاب اسلامی را با اتحاد و یکپارچگی مردم پدید آورده و عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور فراهم کرد.

حجت الاسلام علیی گفت: حقانیت انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده و لذا مهم‌ترین عامل دفاع از انقلاب حقانیت این حکومت بوده چرا که امداد الهی نیز زمانی شامل امت اسلامی می‌شود که موضع حق بوده و مردم برای رسیدن به هدف خویش و دفاع از آرمان‌های خود تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در پایان بر ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: علما و روحانیون در مساجد ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب، مردم را به شرکت گسترده در مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد