سرویس: اجتماعی
کد خبر: 97738
|
11:16 - 1401/11/17
نسخه چاپی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل خبر داد؛

کشف ۷۵ قبضه اسلحه از شکارچیان غیرمجاز در اردبیل

کشف ۷۵ قبضه اسلحه از شکارچیان غیرمجاز در اردبیل
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در چهار ماه گذشته 75 قبضه اسلحه از شکارچیان غیرمجاز و متخلف در حین شکار کشف و ضبط شده است.

به گزارش سبلان ما، حسن قاسم‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه برخورد با متخلفان صید و شکاریکی از اولویت‌های اداره کل محیط زیست استان اردبیل است، اظهار داشت: طی چهار ماه گذشته  ۱۱۵ متخلف در حوزه‌های مختلف زیست محیطی، تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: در طی مدت مذکور ۷۵ قبضه اسلحه از شکارچیان غیرمجاز و متخلف درحین شکار کشف و ضبط شده است که از این تعداد ۱۶ قبضه اسلحه غیرمجاز و ۵۹ قبضه اسلحه نیز مجاز بوده است.

وی خاطرنشان کرد:طی چهار ماه گذشته، انجام گشت‌های مستمر و اقدامات پیشگیرانه در مناطق حفاظت شده و آزاد استان  از ۴۲ مورد صید و شکار غیرمجاز جلوگیری کرده است.

 طبق اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل مردم، همیاران و دوستداران محیط زیست می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست‌محیطی در این استان مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

انتهای پیام/ ش 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد