سرویس: ورزشی
کد خبر: 97768
|
15:21 - 1401/11/19
نسخه چاپی

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر برگزار شد؛

آئین افتتاح و رونمایی از 5 پروژه ورزشی در استان اردبیل

آئین افتتاح و رونمایی از 5 پروژه ورزشی در استان اردبیل
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با احداث و راه اندازی اماکن و سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی استان ضمن زمینه‌سازی برای ایجاد نشاط، از ورود آسیب‌های اجتماعی همچون بزهکاری و اعتیاد به جامعه جلوگیری می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر 5 طرح و پروژه ورزشی استان اردبیل با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طور همزمان مورد بهره‌‎برداری قرار گرفت.

همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای طولش در شهرستان خلخال، ۴ پروژه دیگر ورزشی استان از جمله بهره‌برداری از تالار وزنه‌برداری شهر اردبیل، زمین چمن مصنوعی فوتبال روستاهای آراللو و آبی بیگلو در شهرستان اردبیل و استخر شنای سبلان مشکین‌شهر افتتاح شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل د این مراسم گفت: برای اجرا و تکمیل این پنج پروژه ورزشی در مجموع بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف‌های اعتباری مختلف هزینه شده است.

وی افزود: با احداث و راه اندازی اماکن و سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی استان اردبیل ضمن زمینه سازی برای ایجاد نشاط و مقابله با کم تحرکی، از ورود آسیب‌های اجتماعی همچون بزهکاری و اعتیاد جلوگیری می‌شود.

ورودی گفت: با بهره برداری از این پنج پروژه ورزشی در مناطق مختلف این استان پنج هزارو ۵۰۰ متر مربع به فضای ورزشی استان اردبیل اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای و تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۱۳ میلیارد ریال آن با مشارکت بنیاد علوی و از سوی این بنیاد تامین شده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد