سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 97777
|
10:22 - 1401/11/20
نسخه چاپی

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور:

راهیان پیشرفت، بسترساز جهادتبین دستاوردهای انقلاب است

راهیان پیشرفت، بسترساز جهادتبین دستاوردهای انقلاب است
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور در جشن دهه فجر مرکز اردبیل به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت:راهیان پیشرفت بسترساز جهاد تبین در حوزه دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی است.

به گزارش سبلان ما ، صبح امروز جشن دهه فجر با حضور محمد تقی امینی معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور و حضور پرشور دانشجویان در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علم و دانش پرداخت و گفت: پیش از انقلاب اسلامی کشور در همه حوزه‌ها وابسته به غرب بود اما به برکت انقلاب اسلامی امروز ضمن فتح قله‌های علمی توسط نخبگان جوان، ایران اسلامی به صادرکننده تکنولوژی و فناوری تبدیل شده است.

وی به برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: برگزاری راهیان پیشرفت و اردوهای علمی و زیارتی از جمله برنامه‌های پیش روی دانشگاه تا پایان سالجاری است.

محسن پناهیان معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این مراسم به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید با برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها در این راستا گامهای جدی برداشته شود.

وی به دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تشکیلحاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه، ارتقای مشارکت سیاسی، کسب استقلال و آزادی از جمله دستاوردهای انقلاب در حوزه سیاست داخلی است.

پناهیان گفت: تثبیت اصل نه شرقی و نه غربی، تحقیر خوی استکباری آمریکا در جهان از جمله دستاوردهای سیاست خارجی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نفی مظاهر فرهنگی غرب و مقابله با تهاجم فرهنگیدر کنار عمومی شدن آموزش و ارتقای سطح علمی جامعه از جمله دستاوردهای فرهنگی انقلاب است.

این کارشناس مسائل سیاسی به دستاوردهای اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی اقتصاد تک محصولی و حرکت به سمت خوداتکایی و صادرات از دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی است.

پناهیان در پایان سخنان خود به دستاوردهای نظامی نیز اشاره کرد و گفت: دفاع قهرمانانه از ملت ایران در برابر تهاجم دشمنان، خودکفایی نظامی و تشکیل جبهه مقاومت برابر استکبار از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

اجرای سرودهای انقلابی، تئاتر و تجلیل از دانشجویان منتخب علمی و فرهنگی از جمله برنامه های جشن دهه فجر در دانشگاه پیام نور اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد