سرویس: سیاسی
کد خبر: 97782
|
19:36 - 1401/11/20
نسخه چاپی

محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع):

امام خمینی (ره) ایستادگی و مقامت را به امت اسلامی آموخت

امام خمینی (ره) ایستادگی و مقامت را به امت اسلامی آموخت
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در سایه مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی جوانان غیور عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) اقیانوسی از ارزش‌ها بود که ایستادگی و مقامت را به امت اسلامی آموخت.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی جوانان غیور و سلحشور میهن اسلامی به دست آمده است.

وی اقدام خصمانه، نابخردانه و غیرمتعارف اتحادیه اروپا برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  نشانه کینه‌توزی و عداوت دشمنان با جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: وقتی دشمن قدرت مقابله و رویارویی نظامی مستقیم با ایران اسلامی را ندارد و وقتی می‌بینند تحریم‌های ناجوانمردانه نمی‌تواند عزم راسخ مردم ولایتمدار ایران اسلامی را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی کم رنگ کند متوسل به حربه‌ها و حیله‌های جنگ نرم می‌شوند.

 فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در ادامه سخنان خود ویژگی های امام راحل را یادآور شد و گفت: امام خمینی (ره) اقیانوسی از ارزش‌ها بود که ایستادگی و مقامت را به امت اسلامی آموخت به همین دلیل اطاعت از امام زمان یکی از واجبات شرعی و اخلاقی و اجتماعی است.

وی به متن وصیت نامه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مطالعه متن شهدا بیانگر این واقعیت است که این انسان‌های وارسته که برای دفاع از اسلام و قرآن جان خود را قربانی کردند به این نکته اشاره کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد.

 

انتهای پیام/ج