سرویس: سیاسی
کد خبر: 97786
|
01:23 - 1401/11/21
نسخه چاپی

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اردبیل:

صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه احزاب سیاسی است

صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه احزاب سیاسی است
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اردبیل به لزوم تقویت وحدت و همدلی احزاب و گروه های سیاسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حراست و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه احراب سیاسی است.

مصطفی کریمی دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به لزوم تقویت وحدت و همدلی احزاب و گروه های سیاسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی بر مبنای فرامین امامین انقلاب، احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولان در حوزه های محلی، ملی و بین‌المللی و اشاعه مطالبه‌گری مردم و حکمرانی مردمی با احصای خلاهای قانونی از جمله اهداف و برنامه‌های جمعیت حامیان انقلاب اسلامی است.

کریمی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سیاست اشاره کرد و گفت:استقرار نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی، ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مشارکت حداکثری مردم در عرصه های سیاسی کشور همچون انتخابات از جمله مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی است.

وی انگیزه‌های ایمانی مردم در انقلاب را یادآور شد و گفت: شعارهای انقلاب همه برگرفته از آموزه‌های مکتب عاشورا بود.

 دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان اردبیل از عاشورای حسینی، عدالت علوی و ولایت فقیه را از جمله مفاهیم شعارهای انقلابیون نام برد و گفت:صویری که مردم به یمن آموزش‌های امام و شاگردان مکتب ایشان از عدالت علوی و ظلم ستیزی حسینی پیدا کرده بودند، چنان بصیرتی در آنها ایجاد کرده بود که به خوبی به ماهیت رژیم وابستة پهلوی پی برده بودند.

این فعال سیاسی شکل‌گیری حکومت اسلامی را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نام برد و گفت: گفتمان ولایت فقیه برای اداره جامعه در ادبیات سیاسی اسلام از نقاط درخشان سیاسی و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی استقلال ملت ایران را یکی از شعارهای اصلی انقلاب نام برد و گفت: به جرأت می‌توان گفت امروز ایران تنها حکومت دنیا  است که در جهت منافع ملت خود تصمیم می‌گیرد.

کریمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی موجب عزت و سربلندی ملت ایران در نظر جهانیان شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد