سرویس: ورزشی
کد خبر: 97852
|
22:21 - 1401/11/26
نسخه چاپی

فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور تجلیل شدند

فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور تجلیل شدند
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: استفاده از تجربیات این فوتبالیست‌ها و سرمایه‌های فوتبال برای رشد و توسعه فوتبال استان مبنای کار است و با وحدت و همدلی جامعه فوتبال استان شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال استان خواهیم بود.

به گزارش سبلان ما ، درمراسمی که عصر امروز در هیات فوتبال اردبیل برگزار شد از فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور و سرمایه‌های فوتبال استان تجلیل شد.

صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل دراین مراسم گفت: تجلیل وقدردانی ازسرمایه های فوتبال استان یکی از اولویت های هیات فوتبال استان استان است و ارج نهادن به سرمایه های فوتبال استان بسیار حائزاهمیت است .

وی افزود: این فوتبالیست‌ها برای استان وکشور افتخار فرینی کرده اند و تجلیل از این ورزشکاران در راستای ارج نهادن به خدمات این فوتبالیست‌ها است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: درحال حاضر فوتبالیست‌های بززگی از استان اردبیل در لیگ‌های کشور و لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند و تعدادی هم سابقه بازی درلیگ‌های کشوری دارند که سرمایه‌های بزرگی برای فوتبال استان هستند.

نوتاش گفت: استفاده از تجربیات این فوتبالیست‌ها و سرمایه‌های فوتبال برای رشد و توسعه فوتبال استان مبنای کار است و با وحدت  و همدلی جامعه فوتبال استان شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد