سرویس: سیاسی
کد خبر: 97871
|
15:39 - 1401/11/28
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد:

بعث مهمترین و بزرگ‌‌ترین روز در تاریخ بشریت است

بعث مهمترین و بزرگ‌‌ترین روز در تاریخ بشریت است
امام جمعه پارس آباد گفت: مبعث پیامبر اکرم (ص) مهمترین و بزرگ‌‌ترین روز در تاریخ بشریت است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهر ستان پارس آباد در خطبه ای نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) برگزارشد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و تبریک روز مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد:  27 رجب روز مبعث، مهمترین و بزرگ‌‌ترین روز در تاریخ بشریت است.

وی تصریح کرد: عید مبعث یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، روزی که برای اولین بار نخستین آیات الهی بر رسول مهربانی پیامبر اکرم (ص) در غار حرا نازل شد.  

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه مبعث بزرگترین عید مسلمانان است به اعمال روز مبعث پرداخت و گفت :دعا، غسل و نماز از جمله اعمال مستحبی این روز است که روایات بسیاری از آنها یاد شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد گفت: مردم شهرستان پارس آباد در مقابل جنگ رسانه‌های دشمن با حضور خود در راهپیمایی  22 بهمن حمایت خود را از ولایت و رهبری اعلام کردند که تشکر و قدردانی دارم.

باقری بنابی به بنیان تحکیم خانواده پرداخت و افزود: مهمترین بی تقوای در خانواده که موجب کم شدن مهر و محبت و دوستی در خانواده می باشد خشم و عصبانیت زود هنگام و بیجا است .

وی به دیدار مردم آذربایجان با رهبری  اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب مردم آذربایجان را پرچمدار ایران اسلامی یادکرد و گفت: آذربایجان در کنار سایر اقوام کشور با اتحاد همدیگر برای پیشرفت ایران اسلامی قدم بر می‌دارند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد ضمن عرض تسلیت به جان باختگان زلزله خوی ، سوریه و ترکیه افزود: حقوق بشر کمک ها ی که به مردم ترکیه انجام میدهد به مردم سوریه هم انجام دهد و در بین کشورها تفاوت قایل نشود.  

وی از مردم شهرستان پارس آباد خواست به زلزله زدگان خوی، سوریه، ترکیه کمک کنند.

امام جمعه پارس آباد از خبر مسرت بخش استاندار اردبیل تقدیر و تشکر کرد و گفت: قولی که استاندار دادهر روز یک پرواز در شرکت هواپیمای پارس اباد برقرار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد