سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 97905
|
08:51 - 1401/12/01
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در جمع دانشجویان بسیجی:

بسیج چهره علمی خوبی را نشان دهد

بسیج چهره علمی خوبی را نشان دهد
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه امروز بسیج باید چهره علمی خود را نشان دهد گفت: نخبگان دانشگاهی بلافاصله جذب بسیج شود؛ چرا که این نخبگان ثروت و سرمایه اصلی کشورمان هستند.

به گزارش سبلان ما ،آیت الله سید حسن عاملی شب گذشته در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از جهت علمی باید بسیج چهره علمی خوبی را نشان دهد و نخبگان دانشگاهی بلافاصله جذب بسیج شود؛ چرا که این نخبگان ثروت و سرمایه اصلی کشورمان هستند.

وی با اشاره به ضرورت بالا بودن روحیه بسیج دانشجویی، عنوان کرد: قدرت روحی شرط اساسی پیشبرد کارها در جامعه است و بدون قدرت روحی توفیقی حاصل نمی‌شود.

عاملی ادامه داد: برنامه تهذیب نفس و توشه های معنوی خوب در دانشگاه از جمله دیگر مواردی است که سبب رشد و توسعه خواهد شد.

امام جمعه اردبیل در خصوص حجاب اسلامی اذعان کرد: خداوند هیچ احتیاجی به حجاب ندارد اما این حجاب را تکلیف کرده است تا ارزش و احترام زن حفظ شود.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: دانشگاه محقق اردبیلی بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی، کانون و انجمن علمی فعال دارد که در زمینه های فرهنگی، سیاسی، علمی و پژوهشی و همچنین هنرآموزی و تولید شغل فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت های چشمگیر فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: ۸۰ نشریه در دانشگاه در حال انتشار است که اغلب آنها نشریات دانشجویی است.

فنی اصل تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه یکی از فعال ترین و کاربردی ترین تشکل هایی است که در دانشگاه برنامه های متنوع و ویژه ای را برگزار می کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد