سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 97910
|
14:09 - 1401/12/01
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی هلدینگ شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج:

رویداد «تا ثریا» در اردبیل برگزار می‌شود

رویداد «تا ثریا» در اردبیل برگزار می‌شود
مسئول نمایندگی هلدینگ شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج از برگزاری رویداد تا ثریا در اردبیل خبر داد و گفت: این رویداد با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نیازهای فناورانه استان با حضور سرمایه گذاران در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ، فاضل احدی مسئول نمایندگی هلدینگ شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج  ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد تا ثریا در اردبیل خبر داد و گفت:  رویداد سرمایه گذاری بر روی طرح های برتر فناورانه تا ثریا با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نیاز ها و مسائل فناورانه دستگاه ها و کارخانجات، صنایع و بخش های مختلف استانی و ملی و با حضور سرمایه گذاران کشوری و استانی در ۱۶ اسفند در اردبیل برگزار می شود.

احدی گفت: این رویداد جلوه ای از اقتدار علمی است و برگزاری چنین رویدادی می تواند موجب هم افزایی و معرفی دستاوردهای علمی به شرکت ها و سازمان ها در راستای رفع نیازهای آن ها شود.

وی با بیان اینکه رویداد تا ثریا به رشد اقتصادی، کارآفرینی، اشتغالزایی و توسعه فناوری کمک می کند، گفت: این رویداد در دو بخش ارایه محصولات فناورانه ( Demoday ) و ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار ( Reverse Pitch ) با محوریت نیازهای فناورانه صنایع استان و در حوزه های اولویت دار برای سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول نمایندگی هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج  افزود: تاکنون ظرفیت های خوبی در استان از جمله جهاد علم و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل، صندوق توسعه، پارک علم و فناوری استان اردبیل، امور اقتصادی استانداری استان به میدان آمدند. و اینکه این رویداد یک جریان دایمی است انتظار می رود نتایج مطلوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد