سرویس: سیاسی
کد خبر: 97942
|
12:47 - 1401/12/04
نسخه چاپی

معاون راهبری حوزه هنری کشور؛

حوزه هنری وامدار افراد و جریانات سیاسی نیست

حوزه هنری وامدار افراد و جریانات سیاسی نیست
معاون راهبری حوزه هنری کشور به ویژگی های حوزه هنری اشاره کرد و گفت: حوزه هنری وامدار افراد و جریانات سیاسی نیست.

به گزارش سبلان ما ، سعید لشگری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان این حوزه در اردبیل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه جوانان اشاره کرد و گفت: حوزه هنری، میدانی برای رشد جوان‌ها و ظرفیت‌های استانی و هنرمندان انقلابی است و باید از ظرفیت این نیروهای جوان و پرانرژی استفاده کنیم. 

وی افزود: در واقع تفاوت عمده حوزه هنری با دیگر ارگان‌ها، نهادها و ادارات، منابع انسانی است که در اختیار دارد. در حوزه هنری مهم‌ترین رویکرد، منابع انسانی است و تعداد کارمند در حوزه هنری کم است ولی فعالیت این افراد بسیار موثر و با کیفیت می‌باشد و بزرگترین دارایی حوزه هنری، منابع انسانی آن است. اعضای حوزه هنری یک خانواده هستند و مهمترین رکن حوزه هنری، خانواده حوزه هنری است. در این بین استقلال و ماهیت حوزه هنری بسیار مهم است و حوزه هنری و رییس آن نباید وامدار کسی و یا ارگانی باشد.

لشگری به جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و گفت: نمایش «شاه‌ اسماعیل» از کارهای خوب جشنواره امسال تئاتر فجر و تولید حوزه هنری استان اردبیل بود که در این رویداد بسیار خوش درخشید و باید از مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل به‌خاطر این اثر تجلیل کرد.

وی درباره جشنواره فیلم صد نیز گفت: جشنواره فیلم صد از مهم‌ترین رویدادهای این سال است که مراکز استانی حوزه هنری از جمله حوزه هنری استان اردبیل آثار بسیار خوبی را تولید و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد