سرویس: سیاسی
کد خبر: 97948
|
15:18 - 1401/12/05
نسخه چاپی

امام‌جمعه پارس آباد:

ولایتمداری اصلی‌ترین شاخصه یک پاسدار است

ولایتمداری اصلی‌ترین شاخصه یک پاسدار است
امام‌جمعه پارس‌آباد گفت: مردم‌داری و مردم‌دوستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل عزت و اقتدار ما است و بالندگی پاسداران به خدمتی است که به مردم می رسانند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته به سالروز ولادت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: مردم‌داری و مردم‌دوستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل عزت و اقتدار ما است و بالندگی پاسداران به خدمتی است که به مردم می‌رسانند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد گفت : ولایتمداری اصلی‌ترین شاخصه یک پاسدار انقلابی است و فرزندان سپاه با بند بند وجود خود ولایت حقیقی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

وی افزود: ایثار و فداکاری این ولایتمداران به قدمت تاریخ انقلاب اسلامی بوده و همواره در تمامی ساحت‌ها خوش درخشیده و از کیان ایران اسلامی، اهداف و دستاوردهای انقلاب، با گذشت و فداکاری، جان خود را به قربانگاه برده و به شایستگی از ارزش‌ها، امنیت ملی و آرامش مردم پاسداری نموده‌اند، به گونه‌ای که امروزه هر کوی و برزن ایران اسلامی به نام مبارک شهیدان آسمانی این نهاد مقدس، متبرک و مزین شده است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه سپاه الگوی انقلابی گری و ولایت مداری است، خاطرنشان کرد: این روحیه پاسداری که برگرفته از آموزه‌های حسینی است را هر چه بیشتر در خود تقویت کنید.

باقری بنابی به اهمیت خوانده زیارا عاشورا پرداخت و گفت : مضامین و مفاهیم بیان شده در مورد زیارت عاشورا مضامین بلندی است. این زیارت فراتر از حاجات شخصی، طلب‌ها و تقاضا‌ها است. زیارت عاشورا را با نگاه معرفت افزایی باید نگاه کرد.  

خطیب نماز جمعه پارس آباد گفت : زیارت عاشورا، یکی از دعاهایی است که امامان معصوم (ع) و بزرگان دین بر مداومت خواندن آن تاکید کرده‌اند و بیان شده که تأثیرات سازنده و بی‌نظیری بر افراد دارد.

وی اظهار کرد: مساله عفت و حجاب یک مساله اجتماعی است زیرا بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد می کشد و عقوبت الهی را در پی دارد.و از مسئولان خواست مسله عفاف و حجاب شهرستان پارس آباد را جدی بگیرند.

رئیس شورا ی فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد  با بیان اینکه ترویج بی عفتی، بزرگترین ضربه بهجامعه اسلامی بوده و بنیان خانواده را سست می‌ کند، گفت: حجاب و عفاف مهمترین عامل برای استحکام خانواده است.

وی ادامه داد: باید تمام جامعه به مساله عفاف و حجاب توجه کنند زیرا خداوند متعال غیرتمند است و فرد غیرتمند را دوست دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد به محبت در خانواده بین زن و شوهر اشاره کرد و گفت : عدم محبت در بین زوجین باعث طلاق می شود و از علل های مهم طلاق های امروزی عصبانیت زود هنگام در بین زوجین م ی باشد.

باقری بنابی با بيان اينكه انسان در سه ساحت فردي، خانوادگي و جامعه كامل مي‌شود، تصريح كرد: كساني به تكامل اصلي معنوي مي‌رسند كه انسان‌هايي مومن باشند و اخلاق اجتماعي و خانوادگي را رعايت كنند.

امام جمعه پارس آباداشاره ای به دیدار علما و خبرگان رهبری با رهبر انقلاب اسلامی ، کرد و گفت : رهبرانقلاب خطاب به علما گفتند هر چه قدر می تواند با جوانان رابطه صمیمی  داشته باشید و از مسوولین شهرستان پارس آباد خواست سخنان رهبری انقلاب را جدی بگیرند و با جوانان رابط صمیمی داشته باشند.

وی گفت : بهترین جا برا ی صدقه دادن و کمک به هم نوعان کمیته امداد امام خمینی (ره ) می باشد.

امام جمعه پارس آباد از مسئولان خواست قبل از عید پول و مطالبات پنبه کاران را پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد