سرویس: سیاسی
کد خبر: 97956
|
16:55 - 1401/12/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)

سپاه،حریم دار انقلاب و خط ولایت است

سپاه،حریم دار انقلاب و خط ولایت است
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه گفت: سالروز میلاد امام حسین(ع) با درایت امام راحل به نام پاسدار نامگذاری شده و ما به وجود چنین الگو و اسوه بی‌بدیل افتخار می‌کنیم و خود را حریم دار این انقلاب و خط ولایت می‌دانیم.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) همزمان با روز پاسدار پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل گفت: ابهت و سلحشوری سپاه در دوران دفاع مقدس و در جنگ ناهمگون نامتقارن تنها جلوه‌ای از جلوه‌های سپاه پاسداران که به دشمنان این مرز و بوم اجازه نداد یک وجب از خاک کشور را به یغما ببرند.

وی به جنگ نابرابر غرب و شرق علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:امروز رستاخیز عظیم ملت ایران و نیروهای مسلح  به دشمنان اجازه نخواهند داد تا تجربه تلخ واگذاری اراضی این مرز و بوم همچون آرارات، بحرین و بخشی از هیرمند تکرار شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه قهرمان در کنار ارتش مقتدر و بسیجیان بی تمنا و سایر نیروهای مسلح در این ۴۴ سال با قدرت و صلابت در صحنه‌های مختلف از انقلاب و ارزش‌های ملی دفاع کرده و اجازه ندادند تا این نهضت عظیم به بن بست بخورد.

سردار محمدی اصل توطئه کنونی دشمن را در ابعاد مختلف به ویژه ایجاد نفاق و دودستگی در جامعه یادآور شد و بیان کرد: در فتنه اخیر نیز که با حمایت غرب انجام شد معاندین، سلطنت طلبان و فتنه گران خارجی به صحنه آمدند تا از غفلت‌های گذشته استفاده کرده و علیه این ملت ترفندهای مختلفی را به کار گیرند.

وی افزود: این ملت در راهپیمائی ۲۲ بهمن بساط این فتنه گران را برچید و برای همیشه به رگ‌های این نظام خون پاک و تازه‌ای را تزریق کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدی که از سوی استکبار رخ داده همچنان باصلابت در عرصه دفاعی، سازندگی، اقتصای، فرهنگی حضور دارد و خود را خادم این ملت می‌داند.

سردار محمدی اصل با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) تصریح کرد: این روز با درایت امام راحل به نام پاسدار نامگذاری شده و ما به وجود چنین الگو و اسوه بی‌بدیل افتخار می‌کنیم و خود را حریم دار این انقلاب و خط ولایت می‌دانیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد