سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 97977
|
08:56 - 1401/12/08
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل

نمایش «آخرین نامه» برگزیده جشنواره مرزداران شد

نمایش «آخرین نامه» برگزیده جشنواره مرزداران شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از ارسال 26 اثر نمایشی به جشنواره فرهنگی هنری مرزداران خبر داد و گفت: نمایش «آخرین نامه» از شهرستان پارس آباد برگزیده جشنواره مرزداران شد.

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به مراسم اختتامیه تئاتر منطقه ای مرزداران اشاره کرد و گفت:این جشنواره از پنجم اسفند ماه همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) آغاز شده بود و امروز با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.

وی از ۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره از استان های همجوار خبر داد و گفت:در مرحله داوری ۸ نمایش از شهرستان‌های اردبیل، ارومیه، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، گرمی و مشگین شهر به مرحله اجرا رسیدند که در نهایت نمایش «آخرین نامه» از پارس آباد به عنوان نمایش برتر معرفی شد.

رحبی گفت: محمد سیمزاری، فرشید سلامت و اکبر صادقی کار قضاوت این جشنواره را برعهده داشتند.

«آخرین نامه»، کار هنرمندان گروه تئاتر پدیده مغان پارس آباد بود که نویسندگی آن را مهرداد کوروش نیا بر عهده داشت و توسط محمد رزمی کارگردانی شده است. حافظ تشکری، مجید مصدق و بهمن محیطی، بازیگران این نمایش بودند و زهرا مردانه، فرشاد آدیگوزلی، محمد رزمی، واحد فیروزی، کمال شفیعی، فرشاد رهنما، قادر رزمی، توحید قهرمانی، جمیله عطایی، پروانه جبارزاده، محسن وظیفه، حسین پناهی، کوثر فرض علیزاده، زهرا پاسبان، امیررضا حسنی، محمد رضا نریمان، یگانه مردانه، فردین میرزایی، علی بوداغی، فرامرز نورآذر و پویا اسدالهی هم، عوامل فنی و اجرایی این نمایش بودند.

داستان این نمایش در یکی از مناطق دورافتاده‌ جنگی اتفاق می افتد. کشاکش اصلی داستان، میان فرمانده‌‌ دسته و دو تن از سربازان تحت‌امر وی رخ می‌دهد.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد