سرویس: سیاسی
کد خبر: 97990
|
18:14 - 1401/12/08
نسخه چاپی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

ایران امروز،در عرصه‌های جهانی تأثیرگذار است

ایران امروز،در عرصه‌های جهانی تأثیرگذار است
معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: تاریخ نشان داده است که سرنوشت کشورها با وابستگی به قدرت‌های غربی بدون شک به خطر می‌افتد و ایران با علم بر این موضوع و با استقلال همه جانبه تحولی بس شگرف در دنیا ایجاد کرده است.

به گزارش سبلان ما ،همایش هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی عصر امروز با حضور رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در کانون عصمت اردبیل برگزار شد.

قاسمیان در این همایش به تاثیر وابستگی‌ها در سرنوشت کشورها اشاره کرد و گفت: هر کشوری که استقلال خود را در قبال وابستگی به غرب از دست بدهد سرنوشت خود را به خطر انداخته است.

وی به موقعیت کنونی کشور در دنیا اشاره کرد و گفت: اکنون در پیچ حساسی از تاریخ در حال گذر هستیم و بدون شک با فقه سیاسی شیعه که پویا و استنباط عقلی دارد به آسانی از این پیچ گذر خواهیم کرد.

قاسمیان گفت: تاریخ نشان داده است که سرنوشت کشورها با وابستگی به قدرت‌های غربی بدون شک به خطر می‌افتد و ایران با علم بر این موضوع و با استقلال همه جانبه تحولی بس شگرف در دنیا ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ایران امروز در دنیا تاثیرپذیر نیست تصریح کرد: امروز برخلاف گذشته ایران اسلامی با تأمین ۸۰ درصد از نیازهای کشور در داخل  به کشوری تأثیرگراز در جهان تبدیل شده است.

 قاسمیان به دشمنب دشمنان اشاره کرد و گفت: به خاطر همین استقلال ایران اسلامی از بدو پیروزی با چالش‌های زیادی مواجه شده است که آن را دشمنان برای توقف پیشرفت‌های این ملت به وجود آورده اند غافل از اینکه چالش‌ها همیشه باعث افزایش قدرت کشورمان شده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد