سرویس: سیاسی
کد خبر: 980
|
14:43 - 1391/08/11
نسخه چاپی

هیچ گنبد آهنینی در برابر نیروی‌های مسلح ایران تاب مقاومت ندارد

هیچ گنبد آهنینی در برابر نیروی‌های مسلح ایران تاب مقاومت ندارد
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با نفوذ پهپاد حزب الله به آسمان فلسطین اشغالی و گذشتن از گنبد آهنین اسرائیل، گفت: هیچ گنبد آهنینی در جهان وجود ندارد که نتوانیم از آن عبور کنیم.

به گزارش سبلانه سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در رابطه با تحولات سوریه و آینده درگیری‌های این کشور، گفت: سوریه در مرز موفقیت‌های روزافزون مقاومت است و از یک طرف موضوع سوریه همانطور که بارها جمهوری اسلامی ایران هم عنوان کرد راه حل نظامی ندارد و از طرف دیگر به لحاظ نظامی دولت سوریه و جبهه مقاومت دست برتر را دارد.

وی افزود: متاسفانه دشمنان ملت و دولت سوریه و دشمنان مقاومت نمی‌خواهند آرامش در این منطقه حاکم باشد و لذا مشاهده می‌کنیم با هر شکلی که بتوانند سعی می‌کنند فرصت مصالحه را از کسانی که به دنبال برقراری صلح و آرامش هستند، بگیرند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با نفوذ پهپاد حزب الله به آسمان فلسطینی اشغالی و گذشتن از گنبد آهنین اسرائیل، تاکید کرد: هیچ گنبد آهنینی در جهان وجود ندارد که نتوانیم از آن عبور کنیم. آنچه راجع به این گنبد گفته می‌شود بیشتر در حد شعار و عملیات روانی است. تلاش‌های اطلاعاتی ایران نسبت به دشمن روز به روز در یک حالت رو به جلو قرار دارد و در این زمینه خوشبختانه اطلاعات نظامی ما اطلاعات قابل توجهی است.

جزایری در پاسخ به این سؤال که ایران چطور پاسخ تهدیدات اسرائیل را می‌دهد، بیان داشت: تهدیدات رژیم صهیونیستی را بایستی در چارچوب عملیات روانی تلقی کرد علت آن هم این است که اسرائیلی‌های غاصب توانمندی برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند. اشغالگران در یک سرزمین تنگ و محدود قرار دارند و آسیب پذیری‌های بسیار جدی دارند و هرگونه اشتباهی که توسط صهیونیست‌ها صورت بگیرد ممکن است به نابودی کل اشغالگران بیانجامد، به نظر من غاصبان قدس بیش از دیگران به این نکته واقف‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت بین قوا، اظهار داشت: امیدواریم از این به بعد به این موضوع توجه بیشتری شود. مردم ایران حقیقتا به دنبال این وحدت هستند و بیش از مسئولین و سران قوا به این نکته توجه دارند. رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش اساسی داشته باشند،از یک طرف از ورود و بروز اخبار و گزارشات تنش زا جلوگیری و از طرف دیگر به همدلی و همکاری و وحدت تشویق کنند. اما اگر کسی اصرار بر وحدت شکنی داشته باشد باید در برابر پیش گاه رهبری و مردم افشا شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد