سرویس: سیاسی
کد خبر: 98014
|
18:05 - 1401/12/10
نسخه چاپی

معاون استاندار اردبیل:

بازیگوشی سیاسی مشکل‌ساز است

بازیگوشی سیاسی مشکل‌ساز است
معاون استاندار اردبیل در رویداد تانا از سیاسی‌کاری به‌عنوان آفت رشد و پیشرفت نام برد و گفت: استان اردبیل برای ارتقای بهره‌وری آموزشی و ثروت‌آفرینی نیازمند هم‌افزایی مدیران،فناوران و سرمایه‌گذاران است.

به گزارش سبلان ما ، کاظم دبیر معاون استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در رویداد تانا به میزان بهره‌وری کشورهای در حال توسعه اشاره کرد و گفت: هرچند ضعف بهره‌وری در این کشورها پایین و آشکار است ولی ایران به ویژه استان اردبیل بنا به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه ایران یک درصد جمعیت جهان را دارد، گفت: 7 درصد منابع جهان در اختیار ایران است بنابراین ایران از ظرفیت‌های بالایی برای رشد و شکوفایی و بهره‌وری برخوردار است که از این ظرفیت‌ها غافل هستیم.

دبیر افزایش بهره‌وری را نیازمند هم‌افزایی صاحبان فکر و اندیشه عنوان کرد و گفت: هم‌افزایی سرمایه‌گذاران برای هماهنگی با صاحبان ایده و فکر زمینه‌ساز ارتقای بهره‌وری در استان است.

وی افزایش بهره‌وری را مستلزم نگاه تحولی دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی باید به فناوری به عنوان نیاز امروز نگاه کنند و با سرمایه‌گذاری در این خصوص برای اعتلای دستگاه مربوطه و یا صنعت همچنین ارتقای بهره‌وری استان تلاش کنند.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه بازیگوشی سیاسی مشکل‌ساز است، گفت: سیاسی کاری امروز آفت آموزش و توسعه استان شده است.

وی با بیان اینکه فهم و دانش سیاسی لازمه پیشرفت کشور و استان است، گفت: سیاسی کاری جدای از فهم و مشارکت سیاسی است چراکه سیاسی‌کاری به سمت انتفاع شخصی و گروهی در حال حرکت است که این آفت توسعه و پیشرفت است.

دبیر در پایان سخنان خود از نمایندگان مجلس، مدیران و صاحبان صنایع خواست با ایجاد وحدت و همدلی و هم‌افزایی با سرمایه‌گذاران زمینه‌ساز رشد و پیشرفت استان اردبیل شوند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد