سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98021
|
11:54 - 1401/12/11
نسخه چاپی

با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد؛

یادواره شهدای عملیات های بدر و خیبر در اردبیل+عکس

یادواره شهدای عملیات های بدر و خیبر در اردبیل+عکس
یادواره شهدای عملیات های بدر و خیبر به همراه شهدای شمالغرب و مدافعان حرم تیپ 37 حضرت عباس(ع) در مهدیه اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، پیش از ظهر امرور یادواره شهدای عملیات های بدر و خیبر به همراه شهدای شمالغرب و مدافعان حرم تیپ 37 حضرت عباس(ع)  با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سردار سید علی تدین فر مانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) و جمعی از همزمان شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و بسیجیان اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار شد.

سردار محمدی اصل در این یادواره به روایتگری دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور پرداخت و گفت: رزمندگان اسلام در سخت ترین شرایط جغرافیایی و جوی با دشمنان اسلام، معاندین و منافقین و قاچاقچیان در این مناطق مبارزه کردند تا ضمن تامین امنیت و آرامش مردم از مرزهای چغرافیای کشور نیز حراست کنند.

وی به اهداف و ماموریت های سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: تامین امنیت و آرامش، استکبارستیزی، حفظ عفاف و حجاب و محرومیت زدایی از جامعه ماموریت های سپاه پاسداران ات.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) تصریح کرد: حرکات و ماموریت های سپاه جهاد فی سبیل‌الله است.

تیپ 37 حضرت عبس(ع) استان اردبیل بعد از پایان جنگ تحمیلی 15 شهید در مناطق عملیاتی شمالغرب و 10 شهید مدافع حرم در جبهه مقاومت سوریه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

در حال تکمیل…
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد