سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98032
|
13:00 - 1401/12/12
نسخه چاپی

فرمانده سپاه پارس‌آباد خبر داد:

اعزام کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد به جنوب کشور

اعزام کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد به جنوب کشور
فرمانده سپاه پارس آباد گفت: 100 نفر از بسیجیان اقشار شهرستان پارس آباد به منطقه علمیاتی جنوب کشور اعزام شدند

علی پیرجاهد فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان پارس‌آباد در گفتگو با سبلان ما، از اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتس دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد و گفت: در مرحله اول این اردو 100  نفر از بسیجیان اقشار شهرستان‌ پارس‌آباد به منطقه علمیاتی جنوب کشور اعزام شدند. 

وی افزود:  امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست  و ادامه راه شهدا یکی از مهمترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است بنابراین بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش در بین مردم به خصوص نسل جوان زنده نگه می‌دارد. 

پیرجاهد گفت: اردوی راهیان نور یک اقدام ماندگار و بزرگترین اردوی فرهنگی نظام مقدس اسلامی است و نوعی سرمایه‌گذاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس دارد. 

وی افزود: راهیان نور از ارزشمندترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است و دفاع مقدس بخش بزرگی از گذشته ارزشمند انقلاب است که توسط شهدای ما به ثمر نشست. 

پیرجاهد گفت: راهیان نور یک فرصت مناسب برای جهاد تبیین است در زمانی که رسانه های استکباری تلاش می‌کنند جلاد و شهید به جای هم قرار بگیرند این سفر معنوی فرصت مناسبی در راستای تبیین واقعیت‌ها و انتقال تجربیات رزمندگان به نسل آینده است. 

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان پارس آباد هدف اردوی راهیان نور را یادآوری و الگو قرار دادن ایثارگری‌ها و رشادت‌های جوانان و نوجوانان دانست و گفت: جوانان ایرانی در دفاع مقدس و در سخت‌ترین شرایط جنگیدند تا امروز سرزمین ما به کشوری قوی تبدیل شود. 

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت جهادی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است،گفت: برکات تمام ناشدنی این اردو غیرقابل انکار و مسلم است، اینکه نسل‌های آینده باید به معنای واقعی مفهوم دفاع مقدس را درک کرده و بدانند که برای آسایش و امنیت امروزشان خون‌های فراوانی ریخته شده و آنان میراث دار دستاوردهای حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام این کشور هستند. 

پیرجاهد تصریح کرد: ما بعنوان وارثان شهدا باید دست به دست هم دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده نیز منتقل کنیم و این بسیجیان در مدت پنج روز از یادمان های دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جنوب کشور دیدن کرده و با آرمان‌های شهدا، تجدید میثاق می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد