سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98053
|
17:59 - 1401/12/14
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای بارندگی احتمالی نوروز

لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای بارندگی احتمالی نوروز
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به احتمال بارندگی در تعطیلات عید نوروز، خواستار آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران در استان شد.

به گزارش سبلان ما ، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی خاص استان و تغییرات احتمالی جوی، باید تمهیدات مرتبط با تردد مسافران در عید نوروز بیش‌تر فراهم شود و در صورت بروز بارش‌ها، آمادگی لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله سوخت، گاز و برق نیز برای بروز هرگونه شرایط جوی آمادگی داشته باشند و تمهیدات لازم پیش از بروز بحران احتمالی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: آمادگی جایگاه‌های سوخت، آگاه‌سازی کشاورزان و باغداران نسبت به سرمازدگی احتمالی، ذخیره‌سازی آرد برای مسافران و اطلاع‌رسانی به شهرداری‌ها و سازندگان ساختمان‌ها در خصوص وزش باد و بروز خسارت داربست‌ها، از جمله اقدامات پیشگیرانه بحران است.

میرجعفریان تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی به مردم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی دارای اهمیت بوده و لازم است مدیران در این زمینه با رسانه ها همکاری داشته باشند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری‌ها و شوراهای شهر درخصوص اجرای آسفالت، لکه‌گیری و خط‌کشی راه‌ها و خیابان‌های داخل شهر اهتمام جدی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد