سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98060
|
17:32 - 1401/12/15
نسخه چاپی

معاون استاندار اردبیل:

مدارس و دانشگاه‌های اردبیل فردا تعطیل شد

مدارس و دانشگاه‌های اردبیل فردا تعطیل شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان در روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند به‌دلیل پدیده گرد و غبار خبر داد.

به گزارش سبلان ما، کاظم دبیر معاون استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل هم به غیر از مراکز امدادی، درمانی و خدمات‌رسان، فردا از ساعت ۱۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل هم اعلام کرد: با توجه به ایجاد اختلالات آبگیری به جهت سیلابی و رسوبی شدن خیاوچای بر اثر طوفان گرد و خاک، از شهروندان در شهرستان مشگین‌شهر تقاضا می‌شود تا عادی شدن شرایط در مصرف آب شرب صرفه‌جویی کنند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل پیش‌تر با هشدار نارنجی درخصوص وقوع این پدیده در اردبیل اطلاع‌رسانی کرده بود.

این پدیده تا ساعت ۱۰ تا ۱۱ فردا (سه‌شنبه) در بیشتر مناطق استان اردبیل حاکم خواهد بود ، البته از عصر امروز ضمن کاهش شدت وزش باد از غلظت هوا کمتر خواهد شد.

در حال حاضر سرعت وزش باد در اردبیل ۷۰ کیلومتر بر ساعت، مشگین‌شهر ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت، نیر ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت، گرمی ۹۷ کیلومتر بر ساعت ، نمین ۷۹ کیلومتر بر ساعت ، سرعین ۹۰ کیلومتر بر ساعت و خلخال ۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

امید نسیمی ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل هم از کاهش دید افقی در راه‌های استان خبرداد و گفت: در حال حاضر شرایط در محورهای نیر و سرعین بیشتر با پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی روبرو هستند.

وی از سقوط تعدادی تیر برق و تصادف خودرو در این مسیرها خبر داد و به رانندگان توصیه کرد تا حد امکان از تردد در راه‌های استان خودداری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد