سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98068
|
21:30 - 1401/12/15
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان نیر:

۱۱ واحد مسکونی در روستای بوسجین طعمه حریق شد

۱۱ واحد مسکونی در روستای بوسجین طعمه حریق شد
فرماندار نیر از آتش‌سوزی در روستای بوسجین بخش کورائیم این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش سه ساعته آتش‌‍نشانان و عوامل امدادی این آتش سوزی مهار شد.

به گزارش سبلان ما ، شهرام محمدی شب دوشنبه در جمع خبرنگاران از وقوع آتش سوزی گسترده بر اثر طوفان در روستای  بوسجین  خبر داد و گفت:  همزمان با وقوع طوفان در روستای بوسجین بخش کورائیم شهرستان نیر آتش‌سوزی رخ داد که به محض اطلاع نیروهای آتش‌نشانی از اردبیل، نیر، کورائیم نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و عوامل ستاد بحران در محل حضور یافته و اقدام به مهار آتش کردند.

فرماندار نیر با اشاره به تلاش سه ساعته آتش‌نشانان برای مهار آتش اضافه کرد: در اثر این آتش‌سوزی ۱۱ واحد مسکونی به همراه انبار نگهداری علوفه و طویله طعمه حریق شد.

محمدی ادامه داد: طوفان و گرد و غبار مهار آتش را با مشکل جدی مواجه کرده بود ، با این حال با تلاش آتش‌نشانان و عوامل امدادی این آتش‌سوزی ساعت ۱۶ مهار شد.

وی در خصوص خسارت‌های این حادثه گفت: برآورد خسارت این حادثه بعد از فروکش کردن طوفان و ارزیابی کارشناسان اعلام خواهد شد. اما علاوه بر ساختمان‌های تخریب شده آتش به انبار علوفه هم سرایت کرد.

محمدی یادآورشد: تعدادی احشام در این آتش‌سوزی در معرض آتش قرار داشتند که با تلاش‌های انجام شده این احشام نجات یافتند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد