سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98070
|
13:32 - 1401/12/16
نسخه چاپی

مسئول بنیاد تعاون بسیج استان اردبیل:

بنیاد تعاون بسیج از تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان حمایت می‌کند

بنیاد تعاون بسیج از تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
مسئول بنیاد تعاون بسیج استان اردبیل از حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: تنها با هم‌افزایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان می اتوان به مرجعیت علمی و اقتصادی دست یافت.

به گزارش سبلان ما ، جهانبخش عطایی مسئول بنیاد تعاون بسیج استان اردبیل ظهر امروز در رویداد تاثریا به اهمیت افزایش و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در جامعه اشاره کرد و گفت: با فراهم شدن زمینه‌های علمی امیدواریم در آینده نزدیک بر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان تخصصی استان افزوده شود.

وی به اهداف برنامه ثریا اشاره کرد و گفت: بنیاد تعاون بسیج در سال‌جاری که مزین به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است گام‌های مهمی در راستای دانش بنیان کردن شرکت های نوآور و فناور برداشته است.

عطایی ظرفیت بنیاد تعاون بسیج را یادآور شد و گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های این بنیاد از ایده‌های فناورانه حمایت و با تبدیل ایده به محصول برای استان ثروت و اشتغال فراهم کرد.

وی به ظرفیت‌های مجموعه پیشگامان نیز اشاره کرد و گفت: می‌توانیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی استان با جذب سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های اقتصادی در استان علاوه بر اشتغال‌آفرینی مشکلات اقتصادی استان را نیز بهبود داد.

مسئول بنیاد تعاون بسیج استان اردبیل با بیان اینکه در سال‌جاری زمینه‌های جذب سرمایه گذاری 6 موسسه در استان فراهم شده است، گفت: می‌توان با افزایش سرمایه‌گذاری در استان با تکمیل زیرساخت‌ها شرایط رشد و پیشرفت همه جانبه استان را فراهم کرد.

وی خواستار هم افزایی پارک علم و فناوری و هلدینگ‌های اقتصادی شد و گفت: تنها با هم‌افزایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به مرجعیت علمی دست یافته و از سرآمدان علم و اقتصاد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد