سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98072
|
14:03 - 1401/12/16
نسخه چاپی

معاون اقتصادی استاندار اردبیل خبر داد:

حمایت 90میلیارد تومانی از شرکت‌های دانش بنیان

حمایت 90میلیارد تومانی از شرکت‌های دانش بنیان
معاون اقتصادی استاندار اردبیل به حمایت‌های تبصره 18 از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: 90میلیارد تومان ازمحل تبصره 18 از شرکت‌های دانش بنیان حمایت شده است.

به گزارش سبلان ما، یاسرعبدالهی معاون اقتصادی استاندار اردبیل ظهر امروز در جمع فناوران و سرمایه گذاران از رویداد ثریا به عنوان یک آغاز برای سرمایه گذاری در استان اردبیل نام برد و گفت: با روند پیش رو شاهد تغییر فرایندها از مسیر دانش بنیان خواهیم بود.

وی از پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان به عناون 2 یار اساسی دانشگاه‌ها در تحولات علمی و اقتصادی نام برد و گفت: مراکز رشد نیز نقش بسزایی در در پیشرفت کشور دارند.

عبداللهی خواستار تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان شد و گفت:از حرکت‌های علمی و رویدادهایی که منجر به تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان می شود حمایت می‌کنیم.

وی فعالیت‌های صنعتگران استان را یاداور شد و گفت: صنعتگران ما امروز با نگاه علمی به سمت تجاری‌سازی در حال حرکت هستند و این امید بخش است.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل به حمایت‌های تبصره 18 از شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری با حمایت 90میلیارد تومانی از شرکت‌های دانش بنیان شاهد حمایت 2 برابری سهم اختصاصی از محل تبصره 18 از شرکت‌های دانش بنیان استان اردبیل بودیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان و ارائه محصولات دانش بنیان این حمایت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

عبداللهی به کارگروه اشتغال استان اشاره کرد و گفت: تمام تسهیلات اختصاص یافته به استان اردبیل در این خصوص جذب شده و برگشتی نداشتیم.

وی از برگزاری 100 جلسه در ستاد تسهیل خبر داد و گفت: در این جلسات مشکلات صنایع و کارگاه‌های تولیدی احصا برای احیا و بازگشت به چرخه تولید تلاش می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد