سرویس: سیاسی
کد خبر: 981
|
14:46 - 1391/08/11
نسخه چاپی

مطالعات ما باید گارانتی داشته باشد

مطالعات ما باید گارانتی داشته باشد
استاندار اردبیل گفت: مطالعات ما در حوزه‌های مختلف باید گارانتی داشته باشد تا در انجام و اجرای پروژه‌ها از مطالعات منحرف نشویم.

به گزارش سبلانه ، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در قالب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته سخت‌ترین مرحله کار مطالعه است چرا که اگر مطالعه خوب انجام شود به عنوان یک گارانتی مطمئن می‌تواند تضمین کننده انجام صحیح و مناسب پروژه و طرح باشد.

وی اهمیت تدوین نقشه راه در بحث مطالعات و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه‌های مختلف را یادآور شد و خاطرنشان کرد: نباید در اجرای پروژه‌هایی نظیر آبرسانی به ایجاد آنها توجه کنیم بلکه می‌توانیم با برنامه‌ای بلند مدت و کلان‌نگر کارها را به نحوی پیش ببریم تا شکل آنها جامعیت و تمامیت خاص داشته باشد.

استاندار اردبیل به توانمندی‌های گفت:‌ ما در مشگین‌شهر هم مدیریت آب و خاک و هم گردشگری را یک ظرفیت ممتاز می‌دانیم و یقین داریم که انتخاب مشگین‌شهر به عنوان پایلوت کشاورزی می‌تواند یک ظرفیت ممتاز و شاخص در مسیر توسعه کشاورزی باشد.

* اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار ویژه به توسعه کشاورزی مشگین‌شهر

به گزارش فارس ، نیکزاد خاطرنشان کرد: در قالب طرح پایلوت کشوری در حوزه کشاورزی در سال گذشته 8 میلیارد تومان و امسال 10 میلیارد تومان تامین منابع شده است و باید این فرصت استثنایی را در توسعه بخش کشاورزی به ویژه آب و خاک مهم و ارزشمند بدانیم.

 

* سبلان زیباترین قله ایران

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های گردشگری مشگین‌شهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: قله سبلان زیباترین و سرسبزترین قله ایران است که بسیاری از گردشگران برای بهره‌مندی از دامنه‌های سبلان و استفاده از آبگرم‌های بی‌نظیر آن به این منطقه مسافرت می‌کنند.

رئیس شورای اداری استان در پایان سخنان خود ضرورت جذب سرمایه‌گذاران را در رونق‌بخشی به حوزه گردشگری خاطرنشان کرد و افزود: رونق گردشگری می‌توانند در توسعه شتاب‌آلود این منطقه بسیار راهگشا باشد و در تامین زیر‌ساخت‌ها باید به گونه‌ای عمل کرد تا گردشگر بتواند با سهولت به اهداف موردنظر در بهره‌مندی از طبیعت و فضای بکر و خدادادی بهترین ثمره و نتیجه را ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد