سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 98110
|
06:42 - 1401/12/19
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مساجد، قلب تپنده محلات هستند/ لزوم حمایت از کانون‌های فرهنگی مساجد

مساجد، قلب تپنده محلات هستند/ لزوم حمایت از کانون‌های فرهنگی مساجد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به هفته کانون های فرهنگی مساجد اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد همانند چراغی است که نور آن خانه‌های مردم محله را نیز نورانی کرده و جامعه را شاداب و پرنشاط می کند.

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو باسبلان ما ، به هفته کانون های فرهنگی مساجد اشاره کرد و گفت: وحدت محور اصلی مسجد در تراز انقلاب اسلامی است.

وی به ارکان مساجد در محلات اشاره کرد و گفت: هیئت امنای فهیم و دلسوز در کنار روحانی مسجد که کلیدی ترین نقش را در ایجاد وحدت و هماهنگی امور دارد و پایگاه مقاومت بسیج کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همگرایی،هم افزایی و تعامل با نردم می توانند وحدت افرین بوده و له مسجد در تراز انقلاب تبدیل شوند.

رجبی با بیان اینکه مساجد باید قلب تپنده محلات شود گفت: این امر مستلزم هماهنگی و وحدت متولیان امور فرهنگی و هئیت امنای مساجد است که با برنامه ریزی خوب و منسجم بتوانند همه اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را مسجدی کنند.

وی خواستار توجه متولیان مساجد به برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد شد و گفت: ایجاد گروه‌های سرود و تواشیح در مساجد بر شور و اشتیاق نوجوانان افزوده و زمینه‌ساز مسجدی فعال و پرنشاط می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: کانون های فرهنگی مساجد همانند چراغی است که نور ان خانه های مردم محله را نیز نورانی کرده و جامعه را شاداب و پر نشاط می کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد