سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 98113
|
11:15 - 1401/12/19
نسخه چاپی

با حضور استاندار اردبیل برگزار شد؛

همایش نکوداشت معتمدین فقید اردبیل + عکس

همایش نکوداشت معتمدین فقید اردبیل + عکس
استاندار اردبیل به تبیین اهمیت معرفی و الگوسازی بزرگان اردبیل برای نسل جدید پرداخت و گفت: بزرگان اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل سرمایه‌های گرانقدری برای استان محسوب می‌شوند و لازم است راه و مسلک این بزرگان برای نسل جدید و آینده الگوسازی شود‌.

به گزارش سبلان ما،  آیین نکوداشت ۳ شخصیت برجسته بازار و معتمدین شهر اردبیل، «حاج لطیف نباتی مقدم»، «حاج داود اجاقی» و «حاج محمد ملکی»، با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، هنرمندان و پیشکسوتان بازار و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد.

صادق نباتی مقدم، مدیر عامل بنیاد حاج لطیف نباتی مقدم در این مراسم گفت: مراسم طریق نیکان از سال ۱۳۹۶ در جهت پاسداشت، معرفی و تجلیل از مفاخر استان علی الخصوص خیرین بزرگوار شروع شد؛ و امیدواریم در سال‌های آتی با برنامه ریزی‌های انجام شده این سنت حسنه را ادامه دهیم.  

وی افزود: این ۳ شخصیت برجسته بازار و معتمد شهر اردبیل از سرمایه های اجتماعی بشمار رفته و باید در راستای هویت بخشی به جامعه و نسل جوان از ایشان الگوسازی کرد.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل به تبیین اهمیت معرفی و الگوسازی بزرگان اجتماعی و فرهنگی اردبیل برای نسل جدید اشاره کرد و گفت: بزرگان اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل سرمایه گرانقدری برای استان محسوب می‌شوند و لازم است راه و مسلک این بزرگان حفظ شده و برای نسل جدید و آینده معرفی و الگوسازی شود‌.

استاندار اردبیل اظهار کرد: بزرگان و معتمدینی همچون حاج لطیف نباتی مقدم، حاج داود اجاقی و حاج محمد ملکی از مفاخر بسیار ارزشمند و گرانقدر اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل محسوب می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: باید راه و مسلک این بزرگان استان اردبیل حفظ شده و برای نسل جدید و آینده معرفی و الگوسازی شود تا اقدامات خداپسندانه این عزیزان به‌صورت گسترده در میان مردم ادامه داشته باشد.

عاملی تصریح کرد: لازم است چهره و مسلک چنین بزرگانی در سطح شهر اردبیل برای معرفی به مردم به‌صورت مناسب تصویرسازی شود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام مقدسی،  سید ناصر اسحاقی و سعید ایرانی جم و محمد زینالی به خاطره گویی و سخنرانی پرداختند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد