سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 98125
|
17:29 - 1401/12/26
نسخه چاپی

روابط عمومی حوزه هنری اردبیل خبر داد:

درخشش هنرمندان اردبیلی در جشنواره «فجر تا فجر»

درخشش هنرمندان اردبیلی در جشنواره «فجر تا فجر»
روابط عمومی حوزه هنری اردبیل از اعلام نتایج جشنواره سراسری فجر تا فجر خبر داد و گفت: هنرمندان اردبیلی در این جشنواره درخشیدند.

به گزارشسبلان ما، نوید اچکان مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج جشنواره «فجر تا فجر» خبر داد و گفت: هنرمندان اردبیلی در جشنواره با کسب جوائز متعدد درخشیدند.

وی به تشریح جزئیات این جشنواره پرداخت و گفت: تعداد ۲۸۳۱۱ اثر به دبیر خانه جشنواره فجر تا فجر ارسال شده بود که از این میان تعداد ۶۹۵ اثر در بخش بزرگسالان و ۵۱۱ اثر در بخش دانش آموزی به مرحله کشوری راه یافت. هیئت داوران از میان این آثار، تعداد ۴۳ اثر را در بخش بزرگسالان به عنوان آثار برگزیده مرحله کشوری انتخاب و معرفی کرد که از سوی ستاد اقامه نماز از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل گفت: «حسن اسداوغلی» نفر اول در بخش کلیپ، «محمدعلی شیخی» شایسته تقدیر در بخش کلیپ، «فاطمه میکائیل‌زاده» نفر دوم در بخش موشن‌گرافی، «فاطمه اسلامی» شایسته تقدیر در بخش داستان، «میرعظیم رفیق‌نیا» نفر اول در بخش نمایش‌نامه نویسی، «فرزاد آریانی» شایسته تقدیر در بخش دیجیتال، هنرمندان استان اردبیل و برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر می‌باشند.

وی گفت: نتایج برگزیدگان مرحله کشوری بخش دانش آموزی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پیش از برگزاری آیین اختتامیه اجلاس دانش‌آموزی نماز اعلام خواهد شد.

جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» به همت ستاد اقامه نماز استان اردبیل برگزار و آثار استانی توسط کارشناسان و هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل داوری شده است. 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد