سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98129
|
20:24 - 1401/12/26
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل:

آغاز توزیع گسترده میوه عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت

آغاز توزیع گسترده میوه عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت
مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل از آغاز توزیع میوه عید نوروز در استان خبر داد و گفت: توزیع گسترده میوه شب عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت در مناطق مختلف جمعیتی شهری و روستایی استان آغاز شده است.

به گزارش سبلان ما ،ابوالفضل دشتبانی مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل عصر امروز در حاشیه بازدید از غرفه‌های توزیع میوه عید نوروز گفت: توزیع گسترده میوه شب عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت در مناطق مختلف جمعیتی شهری و روستایی استان آغاز شده و هموطنان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌ها با قیمت دولتی نسبت به تهیه میوه اقدام کنند.

وی گفت: در این ایستگاه‌ها میوه سیب بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به قیمت هر کیلوگرم ۲۳۵ هزار ریال و قیمت پرتقال ۱۶۵ هزار ریال در حال عرضه است.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل هدف از توزیع میوه شب عید را تنظیم بازار به منظور جلوگیری از التهاب در خرید و فروش میوه و تعادل بخشی قیمت محصول سیب و پرتقال به عنوان دو میوه پرمصرف عید اعلام کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، نرخ عرضه میوه ۱۰ درصد پایین‌تر از میانگین قیمت در بازار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: امسال میوه باکیفیت سیب و پرتقال برای توزیع در سطح استان به اندازه کافی و مورد نیاز خریداری و تامین شده که به صورت روزانه در همه ایان تعطیل عید نوروز از سردخانه بارگیری و در مراکز پیش بینی شده به مردم عرضه می شود.

دشتبانی همچنین گفت: خرید و فروش میوه در مناطق شهری و روستایی توسط توزیع کنندگان به صورت دقیق تحت نظارت قرار دارد و بازرسان اداره کل تعاون روستایی و ستاد تنظیم بازار به صورت مستمر بر روند توزیع آن نظارت می کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد