سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98135
|
10:45 - 1401/12/27
نسخه چاپی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل خبر داد:

ثبت بیش از ۵۳ هزار اقامت در نیمه دوم اسفند

ثبت بیش از  ۵۳ هزار اقامت در نیمه دوم اسفند
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از ثبت بیش از ۵۳ هزار اقامت گردشگران در نیمه دوم اسفند در استان خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۳۲۶ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده است.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به آمادگی مراکز اقامتی استان اردبیل برای میزبانی از گردشگران نوروزی اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم اسفندماه تاکنون  ۵۳ هزار و ۷۲۴ نفر در مراکز اقامتی استان اردبیل پذیرش شدند.

وی گفت: این میزان استقبال قبل از شروع تعطیلات نشان دهنده توجه گردشگران به جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است و انتظار می‌رود که در روزهای آینده ورود مسافران به استان با رشد چشمگیری نسبت به سال های گذشته مواجهه شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به تردد گردشگران در جاده های استان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۳۲۶ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده است که از این میزان ۱۶۶ هزار و ۵۳۳ تردد مربوط به خودروهای ورودی بوده و تعداد ۲۷۹ هزار بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و توریستی ثبت شده است

وی از تداوم بازرسی های تیم های نظارتی بر مراکز اقامتی اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۰۲ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، گردشگری و خدماتی انجام شده است و این نظارت ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

 ستاد خدمات سفر استان اردبیل با برگزاری جلسات مستمر کار خود را آغاز کرده که در تعطیلات عید نوروز فعالیت خود را ادامه خواهد داد و در چند بخش به ویژه آماده‌سازی شرایط استان برای مسافرین نوروزی، نظارت بر تاسیسات گردشگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی در تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد