سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98140
|
20:22 - 1401/12/27
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

تحقق 25هزار شغل در سال‌جاری

تحقق 25هزار شغل در سال‌جاری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: میزان تعهد ایجاد اشتغال استان اردبیل در سال جاری ۲۳ هزار و ۷۵۰ نفر بود که با همکاری ۲۰ دستگاه اداری، بیش از ۲۵ هزار فرصت شغلی ایجاد شد و همه این دستگاه‌ها اجرای تعهد اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کرده‌اند.

به گزارش سبلان ما ، بهروز رحیم‌زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تحقق صددرصدی تعهد اشتغال در استان اردبیل اظهار کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال استان اردبیل در سال جاری ۲۳ هزار و ۷۵۰ نفر بود که با همکاری ۲۰ دستگاه اداری، بیش از ۲۵ هزار فرصت شغلی ایجاد شد و همه این دستگاه‌ها اجرای تعهد اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل هیچگونه نقشی در ثبت تعداد اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های مرتبط ندارد، اظهار کرد: دستگاه های اداری تعهد ایجاد اشتغال موظف هستند تعداد اشتغال ایجاد شده را در سامانه سراسری رصد که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی شده است، ثبت کنند.

وی بیان کرد: همه دستگاه ها باید به صورت واقعی تعداد اشتغال ایجاد شده را در سامانه ثبت کنند، چرا که تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد پایش و راست آزمایی می شود.

رحیم‌زاده با بیان اینکه سامانه رصد در واقع مبنا و مرجع برنامه ریزی و تصمیم گیری است، اضافه کرد: درستی یا نادرستی ایجاد اشتغال در سامانه رصد به سه روش ارسال پیامک به شاغلین، تماس تلفنی با شاغلین و یا مراجعه حضوری به شاغلین راست آزمایی می شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد