سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98160
|
10:45 - 1402/01/02
نسخه چاپی

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

هوای اردبیل یک هفته بارانی است

هوای اردبیل یک هفته بارانی است
مدیرکل هواشناسی اردبیل از هفته بارانی در استان خبر داد و گفت: ضمن وزش باد شرقی- خزری گاهی با سرعت تند توأم با هوای نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان بارش باران گاهی به صورت رگبار باران پیش بینی می‌شود.

سیاوش محمدی مدیرکل هواشناسی اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به تشریج وضعیت جوی استان اردبیل پرداخت و گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و ضمن وزش باد شرقی- خزری گاهی با سرعت تند توأم با هوای نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان بارش باران گاهی به صورت رگبار باران پیش بینی می‌شود.

وی گفت: تمرکز بارش‌ها بیشتر در مناطق مرکزی، جنوبی و بخش‌های از شهرستان‌های گرمی و انگوت بوده و اوج بارش از عصر امروز تا قبل از ظهر فردا انتظار می‌رود.

محمدی ادامه داد: با توجه به کاهش دمای هوا بارش در ارتفاعات، مناطق کوهستانی به شکل برف و در بخش‌هایی از شهرستان‌های خلخال، کوثر، نمین، سرعین و نیر مخلوط باران و برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی این مدت بارش در مناطق شمالی استان پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: از روز پنجشنبه تا عصر شنبه هفته آینده هرچند شرایط جوی نسبتاً پایدار بوده و آسمان استان غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود.

وی گفت: از شرایط فصلی و محلی در ساعات عصر و اوایل شب در مناطق کوهستانی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد