کد خبر: 98185
|
14:52 - 1402/01/06
نسخه چاپی

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل؛

لزوم تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی در جامعه

لزوم تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی در جامعه
مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی در جامعه ضرورت دارد که این موضوع باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش سبلان ما، مهدی اصلانی زاویه صبح امروز در بازدید از فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان مشگین شهر اظهار کرد:گفتمان جهادی در جامعه باید به گفتمان غالب و عمومی در جامعه تبدیل شود که همگانی کردن شعار خدمات‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت نیز از جمله تأکیدات اساسی در پیام ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی است.

وی بیان کرد:گروه‌های جهادی هرگز ساختار زده،اسیر بروکراسی و منتظر فرمان‌ها نبوده‌اند بلکه با آتش به اختیار بر مبنای منویات مقام معظم رهبری و با روحیه جهادی وارد میدان می‌شوند.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی تصریح کرد:گروه‌های جهادی موتور محرک عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند و هم‌اکنون در سطح جامعه از قشرهای مختلف مردم در گروه‌های جهادی عضویت یافته و برای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

اصلانی افزود:امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی، مجاهدت و حضور خالصانه جهادگران در خط مقدم جبهه محرومیت زدایی به مثابه ایثارگری رزمندگان دوران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است.

کار جهادی تعطیل بردار نیست

وی گفت:کار و فعالیت جهادی برای خدمات رسانی به محرومین تعطیل بردار نیست و گروه های جهادی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر استان در خدمت مردم هستند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل خاطرنشان کرد:گروه جهادی گفتمان ناب تهران نیز متشکل از جوانان جهادی و دغدغه استان تهران در دو بخش خواهر و برادر در روستای محروم اوت پاشای بخش مرادلو شهرستان مشگین شهر مستقر و در حال خدمات رسانی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد