سرویس: ورزشی
کد خبر: 98187
|
10:50 - 1402/01/07
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

دین، اولویت ورزش است/فعالیت9مدرسه ورزشی در استان

دین، اولویت ورزش است/فعالیت9مدرسه ورزشی در استان
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه مسائل اسلامی اولویت ورزش است به پیوست‌های فرهنگی برنامه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی خوب و منسجم به سمت اسلامی کردن ورزش در استان گام برداریم.

اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ،به تشریح ظرفیت ها و برنامه های بسیج ورزش استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان با تمام ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری خود در خدمت ورزش بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج در فتنه و اغتشاش اخیر امتحان خود را پس داد، گفت: زمانی‌که بزرگان ورزش نتوانستند انتظارات مردم را در فتنه‌ها برآورده سازند، جامعه بسیج ورزش با ورود جوانمردانه خود توانست در میادین مهم و سرنوشت‌ساز ایفای نقش کند.

ورودی به جام پرچم نیز اشاره کرد وگفت: بسیج با حضور پرصلابت خود نقش مهمی در برگزاری این مسابقات ایفا کرد.

وی برگزاری مسابقات پرچم در مناطق کم برخوردار و روستاها را از ویژگی های این مسابقات برشمرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به مدارس ورزشی استان اشاره کرد و گفت: 9 مدرسه ورزشی با 8640 ورزشکار و هنرجو در سطح استان فعالیت می کنند.

وی به تیم های باشگاهی فعال استان نیز اشاره کرد و گفت: 14 رشته ورزشی صاحب لیگ استانی هستند که باشگاه های مختلف به رقابت سالم می پردازند.

ورودی به ورزش های همگانی نیز اشاره کرد و گفت: در طول سال گذشته 1162 برنامه  با مشارکت 69369 ورزشکار اجرا شده است.

وی گفت: 95 مورد  برنامه پیاده روی خانوادگی، 90 مورد کوهنوردی، 90 مورد ورزش های بومی و محلی،با مشارکت 3805 ورزشکار برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اسنت اردبیل با بیان اینکه امروز استان اردبیل در دورافتاده ترین و کم برخوردارترین مناطق نیز دارای سالن ورزشی است، گفت: بالای 80سالن مجز در استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی به برنامه های ورزشی خواهران نیز اشاره کرد و گفت:ورزش بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه تربیت  و پرورش نسل اینده در دست بانوان است و هرچه جامعه بانوان ما سالم پرنشاط باشد از نسل اینده سالم تر و پرنشاط تری برخوردار خواهیم بود.

ورودی با بیان اینکه مسائل اسلامی اولویت ورزش است به پیوست های فرهنگی برنامه های ورزشی نیز اشاره کرد و گفت:  تلاش میکنیم با برنامه ریزی خوب و منسجم به سمت اسلامی کردن ورزش در استان گام برداریم.

 

 

انتهای پیام/ج

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد