سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98189
|
19:15 - 1402/01/06
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل:

صنایع دستی، خانواده‌های نیازمند را به خودکفایی می‌رساند

صنایع دستی، خانواده‌های نیازمند را به خودکفایی می‌رساند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: اهمیت صنایع‌ دستی در ایجاد اشتغال به‌ویژه در قشر ضعیف جامعه قابل چشم‌پوشی نیست و ما دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم.

به گزارش سبلان ما ، علیرضا حسین‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به لزوم آموزش صنایع دستی برای مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در حوزه صنایع‌ دستی اشتغال‌زایی و کارآفرینی به سرمایه کمتری نسبت به سایر حوزه‌ها نیاز دارد و به همین دلیل با همکاری اداره کل میراث‌ فرهنگی و کمیته امداد می‌توانیم برای مددجویان اشتغال‌زایی موثر داشته باشیم.

وی افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی و نظارت بر طرح‌های اجرا شده از جمله فعالیت‌های مهم کمیته امداد در خوداتکایی خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل مشاغل خانگی را هم فرصت مناسبی برای اشتغال‌زایی دانست و گفت: در این زمینه می‌توانیم با تخصیص مربی، مواد اولیه، کلاس‌های آموزشی رایگان و غرفه برای عرضه محصولات صنایع‌دستی همراه کمیته امداد باشیم و در حمایت از مددجویان کمیته امداد همکاری داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد