سرویس: ورزشی
کد خبر: 98192
|
19:22 - 1402/01/06
نسخه چاپی

با حضور مسئولین ورزش استان برگزار شد؛

مراسم تجلیل از قهرمانان و خیرین عرصه ورزش بسیج استان

مراسم تجلیل از قهرمانان و خیرین عرصه ورزش بسیج استان
مراسم تجلیل از قهرمانان، نخبگان و خیرین عرصه ورزش بسیج استان در اردبیل برگزار شد.

جاوید رحیم‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مقاومت اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری مراسم تجليل از قهرمانان، نخبگان، خیرین و پیشکسوتان عرصه ورزش بسیج استان اردبیل در سال 1401 در اردبیل خبر داد و گفت: در این مراسم که با حضور عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)، ورودی مدیرکل ورزش و جوانان، زارعی معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) و قهرمانان، نخبگان، خیرین ورزشی و پیشکسوتان عرصه ورزش بسیج در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد از مدال آوران رشته‌های ورزشی بسیج استان اردبیل؛ کشتی، تکواندو، آمادگی جسمانی، والیبال، دارت تجلیل شد.

وی گفت: در این مراسم از رؤسای هیأت تکواندو، هیأت روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی، هیأت شنا، شیرجه و واترپلو، هیأت نجات‌ غریق و غواصی شمال غرب، هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، هیأت کشتی بسیج، هیأت والیبال بسیج استان اردبیل قدردانی شد.

رحیم‌زاده به فعالیت های ورزشی بسیج در سال 1401 اشاره کرد و گفت: هیات‌های ورزشی بسیج در سال گذشته علاوه بر میزبانی از رقابت های منطقه‌ای با حضور در مسابقات ملی درخشیدند.

وی گفت: این تجلیل با هدف ایجاد انگیزه، تشویق و ترغیب بیشتر برای سایر ورزشکاران بسیجی در رشته‌های مختلف در رقابت‌های مختلف استانی و کشوری بوده تا با اقتدار برای استان و کشور افتخار آفرینی کنند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد