سرویس: استانی
کد خبر: 984
|
14:57 - 1391/08/11
نسخه چاپی

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تا پایان آذرماه

تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تا پایان آذرماه
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان آذرماه جاری در این استان خبر داد.
 

به گزارش سبلانه ، شهرام باباخانی ظهر پنج شنبه در بازدید از واحدهای مسکن مهر چهار هزار واحدی اندیشه اردبیل تصریح کرد: تاکنون هفت هزار واحد مسکن مهر در این استان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکن مهر در اردبیل با پیشرفت 70 درصدی مواجه است، اضافه کرد: پیشرفت 70 درصدی صرفا مربوط به احداث واحدها است و شامل زیرساختها نمی شود.

به گفته باباخانی زیر سازی و آسفالت به عهده بنیاد توسعه کارآفرینی است و با وجود اینکه احداث منازل با پیشرفت قابل توجهی مواجه است اما زیرساختها و مسیرهای تردد پیشرفت مطلوبی ندارد و همین امر موجب تاخیر در بهره برداری از پروژه چهار هزار واحدی شهرک اندیشه شده است.

وی تاکید کرد: البته علت اصلی تاخیر هفت ماهه در تحویل واحدهای مسکن مهر این استان افزایش قیمت مصالح و کاهش راندمان کاری به دلیل سردی هوا است.

12 هزار واحد مسکن 99 ساله در اردبیل احداث می شود

به گزارش مهر، مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان سهمیه اردبیل از واحدهای مسکن مهر برای شهرهای بالای 25 هزار نفر را بیش از 38 هزار واحد عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد 33 هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی تعداد مصوب مسکن مهر اردبیل را 12 هزار واحد مسکن 99 ساله و 23 هزار واحد به صورت خود مالکی برشمرد و متذکر شد: زمین ساخت مسکن 99 ساله با تخفیف 50 درصدی در پروانه ساخت توسط دولت به متقاضیان واگذار شده است.

باباخانی با بیان اینکه برای متقاضیان مسکن مهر تسهیلات 200 میلیون ریالی با چهار درصد سود در نظر گرفته شده است، افزود: در حالت خود مالکی با استفاده از تسهیلات متقاضی از زمین شخصی خود استفاده کرده یا به طبقه های ساخته شده خود افزوده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همچنین به شهروندان هشدار داد تا قبل از صدور سند مالکیت خرید و فروش واحدهای مسکن مهر منع قانونی دارد از این امر خودداری شود.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد