سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 98458
|
07:22 - 1402/02/01
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

کنگره شعر سروقامتان سربلند در اردبیل برگزار می‌شود

کنگره شعر سروقامتان سربلند در اردبیل برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از برگزاری کنگره شعر سروقامتان سربلند در اردبیل خبر داد و گفت: این کنگره تیرماه سالجاری در دو بخش ترکی و فارسی برگزار می‌شود.

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری کنگره شعر سروقامتان سربلند در اردبیل خبر داد و گفت: این محفل ادبی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت تیرماه سالجاری در راستای برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان در اردبیل برگزار می شود.

وی از برگزاری برنامه های متعدد کمیته فرهنگی و هنری در راستای برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل خبر داد و گفت: تا کنونمحافل انس با قرآن، یادواره شهدا، هنرواره و نشست‌های ادبی، اجرای نمایش و سوگواره‌های دینی و انقلابی، حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده جانبازان و شهدا، جشنواره منطقه‌ای مرزداران، محفل عاشورائیان با محوریت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در سطح استان برگزار شده است.

رجبی به زمان باقیمانده تا اجلاسیه نهایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل  اشاره کرد و گفت:  پیش بینی شده برنامه‌های فرهنگی و هنری، از جمله هنرواره یاران شیدایی ویژه نوجوانان و جوانان، تولید و اجرای نواهای حماسی و آثار تصویری در استان اردبیل برگزار شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد