سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 98478
|
08:20 - 1402/02/03
نسخه چاپی

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی:

حمایت‌های یارانه‌ای صندوق هنر از هنرمندان قطع نشود

حمایت‌های یارانه‌ای صندوق هنر از هنرمندان قطع نشود
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قطع حمایت‌های صندوق هنر از هنرمندان گفت: حمایت‌های مالی صندوق اعتباری هنر قطع شده و برخلاف سال‌های گذشته که حمایت‌های یارانه‌ای قابل توجهی از هنرمندان عضو این صندوق صورت می گرفت، در حال حاضر این گونه حمایت‌ها انجام نمی‌شود.

به گزارش سبلان ما، سیدغنی نظری نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خواستار افزایش اعضای بیمه صندوق هنرمندان شد و گفت: با توجه به پیشنهادات هنرمندان برای بهره‌مندی از مزایای صندوق بیمه هنر انتظار از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق خواسته‌های هنرمندان افزایش یافته است.

وی با انتقاد از قطع حمایت های صندوق هنر از هنرمندان گفت: حمایت‌های مالی صندوق اعتباری هنر قطع شده و برخلاف سال‌های گذشته که حمایت‌های یارانه‌ای قابل توجهی از هنرمندان عضو این صندوق صورت می گرفت، در حال حاضر این گونه حمایت‌ها انجام نمی‌شود.

 نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خوداز ضعف قانون برخورد با فضای مجازی غیرمجاز مسموم انتقاد کرد و گفت:این ضعف موجب گسترش فعالیت‌های غیرقانونی در این فضا شده و متاسفانه هیچ کس حاضر به تولی‌گری فضای مجازی در کشور نیست.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد