سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98612
|
13:41 - 1402/02/11
نسخه چاپی

مدیر تعاون و کار شهرستان اردبیل:

سیاست حمایت از کارگر موجب افزایش خلاقیت در تولید می‌شود

سیاست حمایت از کارگر موجب افزایش خلاقیت در تولید می‌شود
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: اگر حمایت از کارگر، اولویت سیاستگذاران شود و سیاست‌گذاری‌ها در این راستا انجام شود، ضریب خلاقیت و کارآفرینی در عرصه کارگری واحدهای تولیدی بیشتر خواهد شد. 

اصغر مناف‌زاده، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهارداشت: نقش کارگر در تولید و اقتصادمقاوتی بر کسی پوشیده نیست و واقعیت این است که اکنون موتور محرکه اقتصادی در دست کارگران توانمند و خوش‌ذوق است.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود کارگران تحصیلکرده به واحدهای تولیدی، شاهد رشد اقتصادی چشمگیر بویژه در حوزه دانش بنیان هستیم که اگرحمایت سیاسگذاران باشد و سیاست‌گذاری‌ها در این راستا انجام شود، ضریب خلاقیت و کارآفرینی در عرصه کارگری واحدهای تولیدی بیشتر خواهد شد. 

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل با اشاره به نقش تاثیرگذار قشر پرتلاش کارگر در طول دوران انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: تشکلات کارگری که بعد از انقلاب شکل گرفته‌اند از جمله انجمن صنفی کارگری و شوراهای اسلامی به صورت ساماندهی شده و نظامند در همه عرصه‌ها حضور تاثیرگذار دارند که قطعا با وجود کارگران کاربلد و خوش ذوق در واحدهای تولیدی، دستاوردهای چشمگیرتری را در حوزه اقتصادی شاهد خواهیم بود. 

وی گفت: در حال حاضر در کارگاه‌‎های جشنواره‌ای که برگزار می کنیم، کارگران نمونه و توانمند واحدهای تولیدی به صورت مشارکتی قطعاتی را که قبلا از خارج یا سایر استان‌ها وارد می‌کردیم را بومی‌سازی کرده و طراحی و تولید می‌کنند که فعالیت‌های این تلاشگران قابل تقدیر است. 

 

 

 انتهای پیام/ ش

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد