سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98622
|
22:18 - 1402/02/09
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل

کلید تحقق شعار سال در دستان کارگران جهادگر است

کلید تحقق شعار سال در دستان کارگران جهادگر است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مجاهدت کارگران در سنگر تولید و خوداتکایی اقتصادی کشور را یادآور شد و گفت: کلید بخش عمده تحقق شعار سال یعنی رشد تولید در دست کارگری است که با مجاهدت تمام سعی می‌کند کشور را از وابستگی‌ها نجات دهد.

بهروز رحیم‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در گفتگو با  سبلان ما، به تشریح وضعیت کارگران استان اردبیل پرداخت و گفت: کارگران علی رغم تحمل سختی ها و مشکلان مالی با حضور توانمند خود در سنگر تولید سعی دارند تا عزت، آرامش و امنیت کشور را با کار و تلاش مضاعف خود فراهم کنند.

وی مجاهدت کارگران در سنگر تولید و خوداتکایی اقتصادی کشور را یادآور شد و گفت: کلید بخش عمده تحقق شعار سال یعنی رشد تولید در دست کارگری است که با مجاهدت تمام سعی می‌کند کشور را از وابستگی‌ها نجات دهد.

رحیم زاده با بیان اینکه طبق آمار منتشر شده سازمان تأمین اجتماعی ۱۱۵ هزار کارگر در واحدهای کارگاهی و کارخانه‌ای استان مشغول کار هستند گفت: ما امروز پیشرفت‌های کشور را مدیون تلاش مؤثر کارگران و نیروی کار ماهری هستیم که بسترساز رشد و توسعه کشور است.

وی وظیفه ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار و نظارت بر تنظیم روابط کار و کارفرمایان عنوان کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا با فراهم کردن شرایط مساعد انگیزه کار و تلاش بیشتر در کارگران را فراهم کنند تا چرخ اقتصاد کشور به سرعت و با دقت بیشتری به حرکت درآید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به کار واحدهای نظارتی این اداره کل اشاره کرد و گفت: همکاران ما با نظارت‌های مستمر از واحدهای کارگری و کارفرمایی سعی می‌کنند تا بستر اجرای قوانین و مقررات این حوزه را فراهم کنند.

وی به لزوم مهارت افزایی کارگران اشاره کرد و گفت: شتاب‌بخشی در عرثه تولید مستلزم بکارگیری کارگران ماهر و توانمند آشنا به فناوری های روز است تا سنگر تولید با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری به مقاومت خود در جنگ اقتصادی ادامه داده  و گام های خودکفایی را به سرعت بپیماید.

 

گفتگو: مهدی جدی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد