سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98623
|
23:27 - 1402/02/10
نسخه چاپی

رئیس هیات مدیره مجتمع صنعتی آراکس:

پشتیبانی از کارگران مولد رسالت مسئولان در جنگ اقتصادی است

پشتیبانی از کارگران مولد رسالت مسئولان در جنگ اقتصادی است
رئیس هیات مدیره مجتمع صنعتی آراکس به بیان مشکلات و راهکارهای رشد اقتصادی در شرایط تحریم پرداخت و گفت: پشتیبانی از کارگران مولد رسالت مسئولان در جنگ اقتصادی است.

مجید احدی رئیس هیات مدیره مجتمع صنعتی آراکس د گفتگو باسبلان ما، به نقش کارگران در خودکفایی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: تنها با کار و تلاش مضاعف کارگران می توان تحریم دشمنان را خنثی و با ایجاد اقتصاد پایدار در کشور فاتح جنگ اقتصادی شد.

وی با بیان اینکه تحریم همواره محدودیت آفرین است، گفت: اما با اتکا به خداوند متعال می توان با برنامه ریزی دقیق و منسجم و بها دادن به سرمایه‌های درونی کشور از تهدید تحریم، فرصت سازی کرده و با بومی سازی علم و تکنولوژی پایه های خودکفایی پایدار و ماندگار را در کشور بنا نهاد.

احدی به تاریخچه مجموعه تولیدی آراکس اشاره کرد و گفت: امروز آراکس با سپری کردن مراحل سخت و دشوار طی 15 سال گذشته به همت کارگران پر تلاش خود با اعتماد سازی به برند بین المللی در منطقه تبدیل شده  و امروزه با کیفیت، تنوع محصول و خوش قولی و عمل به تعهدات شناخته می شود.

وی از تحریم به عنوان عامل تورم زا نام برد و گفت: ما توانستیم با اتکا به کارگران خود در سه شیفت تحریم را علی رغم کمبود قطعات اداره کنیم.

 رئیس هیات مدیره مجتمع صنعتی آراکس حمایت از تولید را رسالت مسئولین کشور عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی مسئولان باید تسهیلگر واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف باشند  و با فراهم کردن شرایط لازم زمین های بهره وری واحدهای تولیدی را ارتقا دهند.

 

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد