سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98624
|
08:09 - 1402/02/11
نسخه چاپی

دارنده مدال برنز مسابقات ملی مهارت:

بهره‌وری و رشد تولید، مستلزم مهارت افزایی کارگران است

بهره‌وری و رشد تولید، مستلزم مهارت افزایی کارگران است
دارنده مدال برنز مسابقات ملی مهار نقش مهارت افزایی کارگران در افزایش بهره وری و تولید با کیفیت را یادآور شد و گفت: برگزاری مسابقات کارگری مهارت در صنایع یکی از بهترین راهکارها برای افزایش کیفت و رشد تولید است.

علیرضا محرم زاده دارنده مدال برنز بیستمین دوره مسابقات ملی دانشجویی مهارت در گفتگو با سبلان ما، به نقش کارگران ماهر و متخصص در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: مهارت افزایی کارگران  باید سرلوحه کارخانجات و کارگاه های تولیدی شود تا سنگرهای اقتصاد مقاومتی با دانش افزایی و مجهز شدن به سلاح علم و تکنولوژی پله های پیشرفت و تعالی را به سرعت بپیمایند.

وی به راه اندازی مسابقات مهارتی در صنایع و مشاغل اشاره کرد و گفت: مسابقات مهارتی علاوه بر ارتقای مهارت و توان فنی کارگران موجب تبادل دانش و فن و انگیزه کار و تلاش برای تولیدات بهتر بین کارگران می شود.

محرم زاده در ادامه سخنان خود به لزوم ارتباط بین مدارس فنی و حرفه ای با صنایع شد و گفت: دانش آموزان رشته های فنی از زمینه های خوبی برای کار و تلاش برخوردارند و می توانند در این سنین کم با حضور در صنایع و کارگاه های تولیدی به کارگران ماهر و توانمند فردای کشور تبدیل شوند.

 

دارنده مدال برنز بیستمین دوره مسابقات ملی دانشجویی مهارت به سختی ها و رنج های کارگری اشاره کرد و گفت: کارگران انسان های بی ادعایی هستند که در سخت ترین شرایط ممکن تنها با عشق و علاقه و شوقی که برای تولید دارند پا به میدان کار و تلاش شبانه روزی گذاشته اند بنابراین مسئولان باید این سعی و تلاش بی منت را ارج نهاده و با فراهم کردن آسایش و رفاه کارگران زمینه های پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون را فراهم کنند.

این جوان اردبیلی به مقایسه دوران پیش از انقلاب اسلامی با برهه فعلی پرداخت و گفت: امروز جوانان ایرانی ثابت کردن که با دستان خالی هم می توانند قه هایعلم و تکنولوژی را فتح کنند 

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد