سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98625
|
23:09 - 1402/02/09
نسخه چاپی

مدیرعامل کشت و صنعت مغان:

کشت و صنعت، بالندگی خود را مدیون کارگران جهادگر است

کشت و صنعت، بالندگی خود را مدیون کارگران جهادگر است
مدیرعامل کشت و صنعت مغان کارگران را پیش‌قراولان تولید نام برد و گفت: کشت و صنعت مغان احیا و بالندگی خود را مدیون کارگران جهادگر است.

قاسم محمدی مدیرعامل کشت و صنعت مغان در گفتگو باسبلان ما، کارگران را پیشقراولان تولید نام برد و گفت: کارگران به عنوان فعالین عرصه جهاد اقتصادی نقش بسزایی در عمران و آبادانی کشور ایفا می‌کنند و در حال حاضر که ایران اسلامی بدلیل تحریم‌های ناجوانمردانه اجانب در جنگ اقتصادی بسر می برد، کوشش این قشر مولد و سازنده از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران دائمی و فصلی این بنگاه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان کارگران زحمتکش با شرافت هر چه تمام‌تر در جهت رشد، احیا و بالندگی این بنگاه اقتصادی شبانه روزی تلاش می‌کنند بطوریکه پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه‌های مختلف زراعی، دامی، باغی و صنعتی مرهون زحماتی است که همکاران متقبل می‌شوند.

محمدی به پروژه‌های عمرانی کشت و صنعت مغان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری زیادی در شرکت مغان اجرایی شده و به مرحله بهره برداری رسیده است و تعدادی نیز در حال اجرا هستند که با همت کارگران در حال عملیاتی شدن هستند و جا دارد، از ممارست و پشتکار همه کارگران و دست اندرکاران قدردانی شود.

وی با بیان اینکه کارگران از شریف‌ترین طبقه اجتماع هستند تصریح کرد: چرخش دست و بازوی کارگران باعث چرخش چرخه‌های زندگی جامعه و امتداد رگه‌های حیات در مجاری هستی است.

 مدیرعامل کشت و صنعت مغان در ادامه سخنان خودزندگی فردی و اجتماعی را مستلزم همکاری و همیاری و برآوردن نیازهای متقابل عنوان کرد و گفت: این امر به تقسیم کار و توسعه تخصص­ها و مهارت­های گوناگون می­‌انجامد. 

وی گفت: کارِ انسان، نه فقط با تجربه و دانش وی درآمیخته، بلکه به صورت امری فرهنگی و ارزشی جلوه­‌گر شده است. بدینگونه که بین اندیشه کار و روابط اجتماعی، پیوندی ناگسستنی پدید آمده و تمدن و فرهنگ بشری در گرو این سه ویژگی است. 

محمدی به مقایسه فرهنگ مادی و معنوی پرداخت و گفت: فرهنگ و ایدئولوژی مادی، ارزش کار را بر اساس «سود» و منافع مادی و اقتصادی می­‌سنجد، ولی فرهنگ و ایدئولوژی الهی، ارزش کار را بر پایه شاخص‌های معنوی سنجیده، آن را برای حیات فردی و اجتماعی انسان­ها لازم می­‌داند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد