سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98639
|
12:57 - 1402/02/13
نسخه چاپی

یادداشت؛

شهید غیرت و مقصران یک جنایت!

شهید غیرت و مقصران یک جنایت!
جنایت سبزوار همان هدف شیطانی و همان نقطه منحوسی است که شعار سخیف و انحرافی «زن، زندگی، آزادی» دنبال می‌کند.

به گزارش سبلان ما، خبر به سرعت برق در تمامی ایران اسلامی منتشر شد. موضوع کوچکی نبود؛ دو تن از اراذل و اوباش قداره‌بند، در شهر دین‌مدار سبزوار، مزاحم دو دختر نوجوان شدند و اگر نبود غیرت‌ورزی و شهامت و فداکاری یک جوان متعهد، بی‌شک نسبت به دو دختر، جنایتی هولناک رقم می‌خورد!

آنچه در سبزوار رخ داد، دردناک بود! هم از این جهت که در نقطه‌ای از کشور عزیز و جامعه دینی‌مان، دو فرد بی‌غیرت و لاقید، جرات تعرض به نوامیس مردم را می‌یابند و امنیت دو دختر نوجوان را نقض می‌نمایند و هم از این رو که جوانی در دفاع از نوامیس سرزمین‌مان، با دست خالی وارد عمل می‌شود و ناجوانمردانه به شهادت می‌رسد.

بی‌شک تاکنون تعابیر و تفسیرهای متعددی از جنایت سبزوار در سطح رسانه‌ها منتشر شده است اما فارغ از همه آن حرف‌ و حدیث‌ها، باید بدانیم که تحلیل صرفاً روانشناختی و اجتماعی، نادیده‌انگاری واقعیت‌های امروز جامعه ماست؛ درست آنچه مطلوب برخی نشریات زرد به اصطلاح اصلاح‌طلب و در واقع افسادطلب و رسانه‌های معاند فرامرزی است!

جنایت سبزوار همان هدف شیطانی و همان نقطه منحوسی است که شعار سخیف و انحرافی «زن، زندگی، آزادی» دنبال می‌کند. جنایت یادشده مقصد محتوم جامعه‌ای است که بی‌حیایی و لاقیدی و لذت‌جویی و شهوت‌طلبی را غایت آدمی جعل می‌کند و آن را به عنوان تجلی معنای حیات، به اذهان متبادر می‌سازد. همه آنان که بر آن بودند؛ نباید جامعه را یکسر اسلامی ساخت، نباید ارزش‌ها را با تبلیغات به مردم تحمیل کرد، نباید متجاوزان به حریم خصوصی را مجازات اسلامی نمود، نباید دانش‌آموزان را تحت تعلیمات دینی قرار داد و نباید حق انتخاب را از نسل جدید گرفت، نباید فضای مجازی را هدف صیانت قرار داد، نباید محصولات پلشت فرهنگی را زیر ذره‌بین ممیزی برد، نباید امواج مسموم ماهواره‌ای را از فراز خانه‌ ایرانیان دریغ کرد، نباید امر به معروف و نهی از منکر را – به تعبیر معاندین – ابزار سرکوب آرامش و آزادی‌های فردی قرار داد، نباید حریم‌های میان دختر و پسر را ‌محترم شمرد، نباید در مسائل جنسی پروا داشت و نباید بودجه نهادهای فرهنگی را فربه ساخت، نباید و نباید و … نبایدها … حالا باید پاسخگوی جنایت سبزوار باشند!

مگر آنان نمی‌گفتند و نمی‌گویند آزادی باید بی‌حد و حصر باشد، مگر نمی‌گفتند و نمی‌گویند، بساط گشت ارشاد باید برای همیشه برچیده شود، مگر نمی‌گفتند و نمی‌گویند، بچه‌ها باید بچگی و جوانان باید جوانی کنند؛ پس باید گوهر آزادی را از ساحت اندیشه و بچه و نوجوان و جوان باز نگیریم. این گونه افراد و به‌علاوه افرادی که با تظاهر به بی‌حجابی در صدد تبرج و خودنمایی و تحریک عواطف و نیازهای جنسی نامحرمان هستند باید جواب آن شهید والامقام را در روز قیامت بدهند.

دشمنان گمان دارند با ترویج لاقیدی و بی‌غیرتی می‌توانند پنبه نظام دینی را بزنند و آن را از ارزش‌های متعالی، تهی سازند، به همین دلیل است که آمران به معروف و ناهیان از منکر، برای دشمنان داخلی و خارجی هدف محسوب می‌شوند و فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز عامل مزاحمت تلقی می‌گردد. این در حالی است که طبق تاکیدات دین مبین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر، تنها یک عامل اصلی در جهت حفظ و تحکیم و استمرار نظام اسلامی است.

متاسفانه، در حالی که مردم حق‌طلب و قدردان سبزوار در شب اول شهادت شهید حمید رضا الداغی به مقابل منزل او رفتند و خانواده‌اش را تسلی دادند، برخی از سلبریتی‌های بی‌سواد اما مدعی و نیز رسانه‌های فارسی‌زبان مانند شبکه بهایی ـ صهیونیستی «من و تو»، «صدای آمریکا» و «بی‌بی‌سی»، همچنان زبان در قفا دارند. همین افراد غرب‌زده اساساً در قبال شهادت مدافعان حرم و مدافعان امنیت و حالا در برابر شهادت مدافع غیرت یا همان شهید غیرت، کوچک‌ترین واکنشی بروز ندادند.

امید است قوه قضائیه و سایر نهادهای ذیربط، بدون فوت وقت، با سرعت بیش‌تری به حوادثی چون جنایت سبزوار بپردازند تا کسی یا رسانه‌ای جرات حمایت از اراذل و اوباش را نیابد و راحت و به سادگی آمران به معروف را هدف کین و سبعویت خود نسازد.

یک جوان سبزواری، با مجاهدت و فداکاری قهرمانانه خود توانست، دو دختر نوجوان را از چنگال دو عنصر لاقید رها سازد. شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» حالا نه تنها تبدیل به نماد غیرت و شهامت شده بلکه یک کشور را نسبت به مقوله امنیت دختران و زنان حساس کرده و با خون پاکش باطل بودن و فسادزایی شعارهای شهوت‌طلبانه‌ای چون «زن، زندگی، آزادی» را به رخ می‌کشد.

 

نویسنده: حسن کربلایی

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد