سرویس: اقتصادی
کد خبر: 98716
|
09:11 - 1402/02/19
نسخه چاپی

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل:

حمایت از تولید بر مدار قانون از اولویت‌های دستگاه قضایی است

حمایت از تولید بر مدار قانون از اولویت‌های دستگاه قضایی است
رئیس‌کل دادگستری استان در بازدید از مجتمع ذوب‌آهن اردبیل گفت: حمایت از تولید و صنعت بر مدار قانون از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است.

به گزارش سبلان ما،حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در بازدید از ذوب آهن اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن حمایت از تولید و صنعت در چارچوب قانون را از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های کسب موفقیت در امر تولید توجه به کیفیت در تولید است که این مهم با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص و ابزار جدید منطبق با فن‌آوری‌های روز دنیا محقق می‌شود.

وی گفت: انتظار می رود دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن اردبیل در کنار  این واحد بزرگ تولیدی منجر به تربیت نیروهای متخصص شود تا بتواند با استفاده از دانش و تخصص به ارتقاء کیفیت در تولید و ارائه خدمات کمک کند.

مجتمع ذوب آهن اردبیل از سال 1384 در استان شروع بکار کرده و هم اکنون با 250 نفر نیرو در زمینه تولید محصولات فولادی از جمله؛ میلگرد، تیر آهن فعالیت دارد که در صورت وسعت بخشی به این واحد تولیدی می‌تواند تا 3 هزار نفر نیرو اشتغالزایی داشته باشد.

دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن نیز از سال 1386 تأسیس شده است و تا کنون بیش از 3 هزار نفر فارغ التحصیل داشته است و در حال حاضر 305 نفر دانشجو در رشته‌های مختلف  فنی و حرفه‌ای در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/ج

،

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد