سرویس: اجتماعی
کد خبر: 98719
|
12:44 - 1402/02/19
نسخه چاپی

پیام فرمانده سپاه اردبیل به مناسبت هفته بسیج سازندگی

پیام فرمانده سپاه اردبیل به مناسبت هفته بسیج سازندگی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: گروه‌های جهادی بسیج امروز سنگرسازان اقتصاد مقاومتی هستند و برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

به گزارش سبلان ما،سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینی های سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب را برگ زرینی در تاریخ ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در سایه روحیه جهادی و خدمتگزاری بسیجیان ، امروز بسیج سازندگی به یک الگو برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

در ادامه این پیام آمده است: سپاه بعد از 8 سال جنگ تحمیلی به پادگان‌ها باز نگشت و با حضور در بین آحاد مردم، مردم‌داری، مردم‌یاری و خدمت به مردم را مهمترین خصلت و خصیصه خود قرارداد، امروز سپاه پاسداران در کنار بسیج در عرصه‌های پیشرفت، آبادانی، محرومیت‌زدایی، فناوری، نهضت آبرسانی، بلایای طبیعی و حتی در زمان کرونا پیشگام در عرصه خدمت‌رسانی بوده است.

توسعه کشور و پشتیبانی از دولت برای خدمت به مردم، مهم‌ترین اولویت سپاه و بسیج است و در این زمینه اقدامات بسیج سازندگی برای آبرسانی به مناطق محروم و نیز محرومیت‌زدایی بسیار حائز اهمیت است.

بسیج سازندگی امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس سنگرسازان بی‌سنگری است که در عرصه جهاد اقتصادی به دنبال تامین امنیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

بسیج سازندگی امروز تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران اسلامی است و باور داریم که رفع محرومیت و خدمت خالصانه به ولی نعمتان این نظام تنها با اتکا به خداوند متعال و با تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان پذیر است حرکتی که برکات آن در طول این سالها در جای جای کشور به ویژه مناطق محروم مشهود است.

 اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی به ویژه بسیجیان استان اردبیل تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بسیجیان دلاور را در تحقق اهداف بسیج سازندگی و خدمت به مردم استان خواستارم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد